کد خبر : 64641

احمد و مهدی دوباره در نقش ستاره های پرسپولیس

احمد و مهدی دوباره در نقش ستاره های پرسپولیس

پرسپولیس در دو بازی سوپرجام مقابل تراکتور و دیدار سخت با مس در زمین چمن مصنوعی رفسنجان از بابت افت و ناآمادگی دو ستاره ملی‌پوش زجر زیادی کشید.

به گزارش ایران ورزشی، احمد نوراللهی که در هر چهار مسابقه تیم ملی در منامه به میدان رفته بود با مصدومیت کمر وهمسترینگ برگشته و مهدی ترابی که فقط در دو مسابقه تیم ملی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت از فرم قبلی فاصله گرفته بود. این وضعیت حتی اعتراض و گلایه کادر فنی پرسپولیس را هم به دنبال داشت تا جایی که یحیی مجبور شد به احمد نور در رفسنجان استراحت بدهد و فقط دقایقی بسیار کوتاه از او استفاده کند.

این مسأله نگرانی‌هایی را قبل از بازی سخت مقابل گل گهر به وجود آورده بود اما ترابی و نوراللهی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و خوش درخشیدند. ترابی زننده دو گل این مسابقه بود که گل دومش مثل گل دو فصل قبلش به گل گهر یک سوپرگل و فراتر از لیگ برتر ایران بود. ترابی غیر از گلزنی فوق‌العاده سرحال نشان داد و بارها خط دفاع حریف را به هم ریخت ضمن اینکه به سعید آقایی در دفاع چپ هم کمک می‌کرد. احمد نوراللهی هم با استراحت بازی رفسنجان شرایط بسیار خوبی داشت و یکی از خوب‌های تیمش در بازی با گل گهر بود.

احمد نور غیر از گل تعیین کننده و مهمی که به زیبایی به ثمر رساند در مرکز زمین و در بحث انتقال بازی از دفاع به حمله فوق‌العاده مثبت و مؤثر کار کرد و نمایش راضی کننده‌ای داشت.

در واقع دو ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که افت و ناآمادگی‌شان در این مقطع حساس از لیگ نگران کننده شده بود به موقع برگشتند و کیفیت واقعی‌شان را به نمایش گذاشتند تا با گل‌هایی که هر کدام نقش آرپی‌جی‌هایی به تانک حریف بود پرسپولیس را به سمت پنجمین قهرمانی متوالی ببرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها