کد خبر : 64639

فرشید اسماعیلی غایب قطعی استقلال در بازی حساس

فرشید اسماعیلی غایب قطعی استقلال در بازی حساس

فرشید اسماعیلی در بازی استقلال مقابل آلومینیوم، بین دو نیمه بازی به جای مهدی مهدی پور به زمین مسابقه رفت تا گره از مشکلات تیمش در خط میانی باز کند ولی این اتفاق رخ نداد تا آبی‌پوشان با کسب تنها یک امتیاز، اراک را به سمت تهران ترک کنند.

به گزارش ایران ورزشی، در دقیقه 80 این بازی، فرشید اسماعیلی پس از اینکه در یک صحنه اعتقاد داشت مهدی سیدعلی داور بازی اشتباهاً به ضرر استقلال سوت زده است، نسبت به تصمیم قاضی بازی به شدت معترض شد و همین مسأله منجر به این شد تا سیدعلی با خارج کردن یک کارت زرد از جیب خود، او را جریمه کند.

فرشید اسماعیلی که در بازی هفته گذشته مقابل گل گهر نیز در دقایق پایانی به بازی آمد و یک کارت زرد از محمدحسین زاهدی‌فر گرفته بود، حالا برای دومین هفته متوالی اخطارهای بی‌موردی را دریافت کرد تا این مسأله منجر به محرومیت او شود.

اسماعیلی که در این فصل و در بازی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و نساجی قائمشهر دو کارت زرد دریافت کرده بود، پس از اینکه در دو بازی گذشته به دلیل اعتراض به داوری، کارت‌های زرد دیگری را در بازی با گل گهر و آلومینیوم مقابل دیدگانش مشاهده کرده بود، چهار کارته شده و به این ترتیب او از بازی با تراکتور محروم شده است. استقلال باید روز سه‌شنبه و در دیداری حساس در استادیوم آزادی به مصاف تراکتور برود و بدین ترتیب فرهاد مجیدی نمی‌تواند از اسماعیلی در  این بازی استفاده کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها