کد خبر : 64632

نظر پیشکسوت استقلال درباره پاداش شخصی مجیدی

نظر پیشکسوت استقلال درباره پاداش شخصی مجیدی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باعث تاسف است که بنگلادشی‌ها هم کمک داور ویدیوی دارند اما ایران با تولید موشک و پهپاد نمی‌تواند VAR داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی، حاشیه های دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک مربوط به صحنه گل مردود شده امیر ارسلان مطهری همچنان نقل محافل ورزشی است. پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، سرمربی، مربی و بازیکن پیشین این تیم درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

استقلال به شرایط داوری اعتراض داشت. شما هم مشکلی در داوری حس کردید؟

وقتی گلی به آن واضحی که اصلاً آفساید نبود را قبول نمی کنند دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند. ما دیگر از بس در این باره حرف زده ایم خسته شدیم.

چرا کمک داور ویدیویی برای مسابقات لیگ برتر تهیه نمی شود؟

شما هر شب ببینید در رقابت‌های یورو چقدر کمک داور ویدیویی به کمک داوران می آید؟ داوری بدون اشتباه نیست. وقتی داورانی در آن سطح از کمک داور ویدیویی استفاده می‌کنند تا حقی از کسی ضایع نشود، فدراسیون فوتبال باید هر چقدر هزینه این کار می‌شود انجام بدهد تا برای همیشه این حواشی به پایان برسد. شکر خدا ما در ایران هم دانش اختراع کمک داور ویدیویی را داریم، هم در بخش خصوصی شرکت‌های زیادی هستند که حاضرند در این زمینه هزینه کنند.

پس چرا این اتفاق نمی‌افتد؟

این را باید از مسئولان فدراسیون و کمیته داوران بپرسید. ما نمی‌دانیم! شاید با تجهیز استادیوم‌ها به کمک داور ویدیویی، منافع عده‌ای به خطر می‌افتد. شاید یک عده از نبود کمک داور ویدیوی سود می‎برند که نمی‎خواهند چنین ابزار کارآمدی در فوتبال ما استفاده شود. یک اشتباه همه زحمات یک تیم را نابود می کند.

از دست رفتن این 2 امتیاز در هفته ای که سپاهان و پرسپولیس برنده شدند استقلال را عملا از کورس قهرمانی بیرون انداخت. اینطور نیست؟

 خیلی راحت پنالتی استقلال را در دربی نگرفتند. می دانید چند امتیاز از استقلال به همین دلیل گرفته شده است...!

این برای فوتبال ایران که جزو قدرت‌های اول قاره است یک نقطه ضعف نیست؟

این خیلی زشت است. تجهیزات ما از بنگلادش هم کمتر است. ما در دانشگاه صنعتی شریف بچه هایی را داریم که هرچیزی اراده کنند می سازند. برای ما که در ایران دانش ساخت موشک را داریم، داشتن کمک داور ویدیویی که دیگر چیزی نیست. VAR که از ساختن پهپاد سخت‌تر نیست. بچه های دانشمند و توانمند ایرانی پهپاد می سازند آن هم در انواع و اقسام مختلف. ما اصلا از نظر علمی چیزی از دنیا کم نداریم ولی می بینیم چطور پول‌ها را در جای اشتباه دور می ریزند.

کجا؟ منظورتان قرارداد ویلموتس است؟

بله! ۸ میلیون یورو پول بی زبان مملکت را خرج ویلموتس می‌کنیم اما وقتی با یک میلیون دلار می‌توان همه استادیوم‌ها را به کمک داور ویدیوی تجهیز کرد از زیرش در می رویم!

فرهاد مجیدی این روزها به شدت ناراحت است و می گوید دیگر زورم بیشتر از این به کسی نمی رسد؟

مجیدی راست می‌گوید! آقایان پوستشان کلفت شده است! وقیح شده‌اند! یک زمانی به یک نفر حرف می‌زدید به او برمی خورد اما این آقایان پوستشان اینقدر کلفت شده که جلوی مردم و کارشناسان ککشان هم نمی گزد. انشاالله خادم ثابت کند فقط اهل حرف نیست و عمل هم می کند.

اوضاع استقلال چطور است؟

اجازه بدهید زمانی درباره استقلال حرف بزنیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم. الان دنبال حل مشکلات هستیم.

فقط این سوال را جواب دهید، درست است سرمربی به بازیکنش پاداش بدهد؟ این برای استقلال کسر شأن نیست؟

به هر حال مجیدی هم با خودش فکر کرد که شاید از این طریق بتواند بخشی از مشکلات را حل کند ولی ما هم معتقدیم این راهش نیست. انشاالله ظرف روزهای آینده خیلی از مشکلات برطرف می شود. مشکلات مالی فقط برای استقلال نیست، پرسپولیسی‌ها هم مشکل مالی دارند ولی آنها چند فصل است که نتیجه می‌گیرند و مشکلاتشان زیر سایه نتایج خوب تیمشان پنهان شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها