کد خبر : 64628

گل جنجالی استقلال از نمای نزدیک

گل جنجالی استقلال از نمای نزدیک

ارسلان مطهری که موفق شده بود برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ برای استقلال گلزنی کند، با اشتباه کمک داور بازی گل او مردود اعلام شد.

به گزارش ورزش سه ، استقلال در شبی که روی همکاری محمد نادری و ارسلان مطهری به گل رسیده بود، با تصمیم محمدجواد مداح کمک داور اول مسابقه این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد اما مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که گل مطهری در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

البته مطهری نیز یکی از عجیب ترین گل های لیگ برتر را به ثمر رساند. گلی که شباهت بسیار زیادی به گل روملو لوکاکو به اودینزه داشت. در دیداری از هفته پایانی رقابت های فصل گذشته سری آ که ارسال الکسیس سانچز پس از برخورد به تیر دروازه، به شکل عجیب و ناخواسته ای به مهاجم بلژیکی نراتزوری برخورد کرد و وارد دروازه شد.

مشابه این اتفاق روز گذشته دقیقا برای استقلال و مطهری تکرار شد. حرکت محمد نادری از سمت چپ و ارسال این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد که توپ پس از بازگشت به درون زمین، به شکل ناخواسته ای به پاهای مطهری برخورد کرد و وارد دروازه شد ولی کمک داور بازی به نشانه آفساید، پرچم خود را بالا برد.

عکس| گل مردود مهاجم استقلال از نمای عجیب

مطهری که یکی از اتفاقی ترین گل های لیگ بیستم را به ثمر رسانده بود، خیلی بدشانس بود که طلسم گل نزدن هایش در سال ۱۴۰۰ شکسته نشد. این مهاجم در سال جدید و در لیگ برتر، هنوز موفق نشده است برای استقلال گلزنی کند و البته روز گذشته این اتفاق رخ داد ولی تصمیم اشتباه کمک داور بازی، باعث مردود شدن گل سال مطهری شد.

در تصویری که از مطهری درون دروازه شکار شده، مشخص است که او بلافاصله پس از باز کردن دروازه حسین پورحمیدی، نگاهش را به سمت کمک داور بازی برده و منتظر پذیرفته شدن این گل حساس بوده ولی با دیدن پرچم محمدجواد مداح، چهره مطهری ناامید شد و او در ابتدا تصور می کرد که خودش در شرایط آفساید قرار داشته اما بعد مشخص شد که هیچ کدام از آبی پوشان در موقعیت آفساید قرار نداشته اند.

به هر حال استقلال روز گذشته در حالیکه می توانست برنده از زمین خارج شد، در نهایت با یک امتیاز اراک را به سمت تهران ترک کرد تا طلسم گل نزدن های مطهری در سال ۱۴۰۰ و در رقابت های لیگ برتر، همچنان پابرجا بماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها