کد خبر : 64623

حمله سنگین هواداران پرسپولیس به فرهاد مجیدی

حمله سنگین هواداران پرسپولیس به فرهاد مجیدی

هواداران پرسپولیس خواهان محرومیت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شدند.

به گزارش خبرورزشی ، بازیهای این هفته لیگ برتر جنجالی دنبال شد و پر از صحنه‌های مشکوک داوری بود. یکی از این دیدارها بین استقلال و آلومینیوم اراک بود که دو صحنه مشکوک داوری داشت.

اولین صحنه مربوط به خطای هند فرشید اسماعیلی داخل محوطه جریمه بود و دیگری گلی بود که ارسلان مطهری به ثمر رساند. بعد از اینکه داور گل مهاجم استقلال را آفساید اعلام کرد اعتراض نیمکت استقلال به شدت زیاد شد. فرهاد مجیدی که از تصمیم داور عصبانی بود سعی داشت با استفاده از موبایل صحنه را به سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه نشان دهد تا تیم داوری از تصمیمشان برگردند ولی این کار سرمربی استقلال فایده ای نداشت.

در کنفرانس خبری بعد از بازی مجیدی از دست دادن دو امتیاز بازی مقابل آلومینیوم را کاملا به داوری ربط داد و در یک ادعایی جنجالی گفت: «به نظرم اشتباهات داوری به ضرر استقلال سهوی نیست. ادعایی که ممکن است طی روزهای آینده محرومیت‌هایی هم برای مجیدی به همراه داشته باشد.»

هواداران پرسپولیس بعد از این صحبت‌های مجیدی در فضای مجازی به شدت علیه سرمربی آبی‌ها موضع گرفتند و بابت حرف‌های جنجالی مجیدی خواهان محرومیت او شدند. پرسپولیسی‌ها مدعی شدند همانطور که گابریل کالدرون سال قبل محروم شد مجیدی هم باید محروم شود. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس فصل گذشته گفته بود نتایج استقلال بیرون از زمین تعیین می‌شود و داوری‌ها به سود این تیم است. همین حرف‌ها باعث محرومیت دو جلسه‌ای کالدرون شده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها