کد خبر : 64590

واکنش برانکو به قرعه ایران

واکنش برانکو به قرعه ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: ژاپن و ایران بهترین تیم‌های آسیا هستند و فرقی نمی‌کرد با کدام‌یک از آنها هم‌گروه شویم.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا امروز برگزار شد و تیم‌های قاره کهن حریفان خود را شناختند. عمان که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران را روی نیمکت خود دارد، در این مرحله از مسابقات با ژاپن، عربستان، استرالیا، چین و ویتنام هم‌گروه شد.

برانکو ایوانکوویچ پس از مشخص‌شدن حریفان تیمش در گفت و گو با مجری مراسم قرعه‌کشی درباره مقایسه این دوره از مسابقات با انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ که سرمربی ایران بود، اظهار داشت: مقایسه الان با ۱۵ سال قبل سخت است. صعود به جام جهانی همواره دشوار است به خصوص اینکه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و حرفه‌ای‌تر شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با عمان تاریخ‌ساز می‌شود؟ گفت: فوتبال در عمان در حال حرفه‌ای‌شدن است. با شیوع ویروس کرونا مشکلاتی به وجود آمد اما الان شرایط برای تمرین و مسابقه بهتر شده است. بازیکنان عمان سخت‌کوش هستند و می‌خواهند یاد بگیرند و تلاش کنند. افتخار می‌کنیم که در این مرحله از مسابقات هستیم و تجربه مهمی برای ماست. برای رسیدن به رویای‌مان می‌جنگیم.

سرمربی عمان درباره اینکه آیا از گروه تیمش راضی است؟ گفت: هر ۲ گروه سخت است. نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد و یا کره جنوبی را با استرالیا. این تیم‌ها بهترین‌های آسیا هستند و شرایط مشابهی دارند و فرق چندانی ندارد که با کدام‌یک از آن‌ها هم‌گروه شوی. بازیکنان ما باید نشان دهند که می‌توانند و قدرت آن را دارند که با هر تیمی مبارزه کنند. بهترین تلاش‌مان را می‌کنیم و تیم مبارزی هستیم بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها