کد خبر : 64558

معمای جناح راست تنها تغییر احتمالی ترکیب استقلال

معمای جناح راست تنها تغییر احتمالی ترکیب استقلال

ترکیب استقلال برای بازی با آلومینیوم اراک تا حد زیادی مشخص است.

به گزارش ایران ورزشی، فرهاد مجیدی در این بازی قطعاً از سید حسین حسینی استفاده می‌کند. حسینی در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و از سویی مصدومیت رشید مظاهری هم مزید برعلت است تا شاهد تداوم حضور این دروازه‌بان در ترکیب استقلال باشیم.

در پست دفاع نیز حضور غلامی، یزدانی و مرادمند قطعی است. در جناح چپ هم انتخاب اول محمد نادری خواهد بود. بازیکنی  که به رغم آنکه در بازی قبل تا حدی افت کرده بود اما همچنان بیش از دیگر بازیکنان مورد توجه است. غیبت میلیچ نیز مزید برعلت می‌شود تا نادری با خیال راحت بار دیگر حضور در ترکیب اصلی استقلال را تجربه کند اما در سمت راست استقلال ماجرا معماگونه پیش خواهد رفت.

احمد موسوی که بازیکن تخصصی آن پست محسوب می‌شود به شرایط بازی رسیده و می‌تواند در این پست بازی کند. با توجه به اینکه وریا غفوری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در این بازی نیست، اینطور به نظر می‌رسد که موسوی در این پست بازی کند اما مسأله‌ای که بازی کردن موسوی را در ترکیب اصلی استقلال تهدید می‌کند، حضور مفید محمد دانشگر در بازی با گل‌گهر است. دانشگر در آن بازی در پست مدافع- هافبک راست به میدان رفت.

البته به دلیل به کار گیری سیستم 3 دفاع، دانشگر بیشتر به کارهای هجومی تمرکز داشت که حضور او برای استقلال، پایه گذاری برای گل دوم را به دنبال داشت. دانشگر در آن بازی روی گل دوم تیمش نقشی انکار ناپذیرداشت و توانست با کمک قایدی یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. حالا در شرایطی که درغیاب وریا به نظر می‌رسد شانس موسوی بیشتر است اما دانشگر می‌تواند تمام معادلات در جناح راست را به هم بریزد وخودش دراین پست ایفای نقش کند.

در خط میانی استقلال نیز حضور ریگی، مهدی‌پور و رضاوند قطعی به نظر می‌رسد ضمن اینکه ممکن است فرشید اسماعیلی نیز به ترکیب اصلی بازگردد اما در خط حمله هم تغییری نسبت به بازی قبل نخواهیم داشت. مجیدی از نمایش آرمان رمضانی راضی است و دوست دارد دوباره به این بازیکن  میدان  دهد. اگر رمضانی انتخاب اول باشد که شانس‌اش بیش از مطهری است، مهدی قایدی نیز در کنارش حضور خواهد داشت تا خط حمله استقلال در جدال با آلومینیوم اراک بار دیگر از این زوج بهره بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها