کد خبر : 64542

اعتراضات شدید قلعه نویی بعد از باخت به پرسپولیس

اعتراضات شدید قلعه نویی بعد از باخت به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر تأکید کرد حق تیمش باخت به گل‌گهر نبوده است و با اشتباهات داوری تن به شکست داده‌اند.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی بود که چهار گل هم داشت، اما حق ما باخت نبود. به گفته همه، ما خوب بازی می‌کردیم و به گواه خیلی‌ها آن صحنه خطا داخل محوطه جریمه بود. ما تیم شهرستانی هستیم و این اتفاق خوب نبود.

وی افزود: در مجموع خوشحالم که بازی خوبی بود. پرسپولیسی‌ها دو توپ روی دروازه ما آوردند و سه گل زدند که گل اول آنها روی اشتباه دفاع راست ما بود که پنالتی داد. با این حال باز هم برای ما پنالتی نگرفتند. این اشتباهات سهوی داوری دارد ما را اذیت می‌کند. هفته پیش پنالتی ما را نگرفتند، این هفته زمانی که بازی ۲ بر یک بود پنالتی اعلام نشد. در بازی مقابل پدیده صفر - صفر بودیم که پنالتی ما دیده نشد و ... .

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر تأکید کرد: فیفا قوانین جدیدی دارد و گویا ۱۵ - ۱۰ قانون بوده که یکی از این قوانین پنالتی نگرفتن برای گل‌گهر بوده است و گفته‌اند برای گل‌گهر در هیچ شرایطی نباید پنالتی بگیریم. ۱۵ امتیاز را از ما تا به اینجای کار با اشتباهات داوری گرفته‌اند.

قلعه‌نویی همچنین در نشست خبری خود نیز گفت: اول به فوتبال تبریک می‌گویم بابت این بازی قشنگ، هر چند جای تماشاگران خالی بود. به پرسپولیس هم بابت بردی که آورد تبریک می‌گویم و به بازیکنانم هم باید خسته نباشید بگویم. من معمولاً در نشست خبری نمی‌آیم،‌ آما آنقدر به ما فشار آورده‌اند که می‌گویند سهوی است. ما گناه نکرده‌ایم. آمدیم یک فوتبال خوب انجام دادیم، با یک اشتباه پنالتی دادیم، اما پنالتی ما را نگرفتند. شاید بالای ۱۰ پنالتی که به گفته کارشناسان پنالتی بوده، برای ما اعلام نشده است. تازه خیلی از کارشناسان هوای داوران را دارند و فقط پنالتی‌های صد درصد را اعلام نکردند که گرفته نشده و بالای ۱۰ پنالتی بوده است. در مجموع به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، اما اگر بخواهیم یک مسائلی را بگویم، شاید خوشایند نباشد.

وی درباره پنالتی پرسپولیس و صحنه مشکوک به پنالتی گل‌گهر اظهار داشت: ما یک فیلمبردار داریم که به صورت زنده برای ما صحنه پنالتی را اعلام کرد که خطا روی بازیکن ما دقیقاً یک متر داخل بود. پنالتی پرسپولیس هم صد درصد درست بود، اما پنالتی ما را اعلام نکردند که مشابه همان صحنه بود.

قلعه‌نویی درباره اینکه اعلام کرد از نمایش تیمش راضی است و شرایط و جایگاه فعلی گل‌گهر را چطور می‌بیند، اظهار داشت: روزی که مسئولیت گل‌گهر را پذیرفتم، گفتم دنبال تیمی هستیم که ثبات داشته باشد و این کار را انجام دادیم. یکسری گل‌هایی که می‌خوریم روی اشتباهات فردی است و کمر تیم ما را می‌شکند. خوبی تیم ما این است بازی‌های قشنگی انجام می‌دهیم. امروز باختیم، اما بازی قشنگی بود. روی آن توپ اول که پنالتی دادیم، شاید یک بچه ۱۴ ساله آن اشتباهات را نکند که مدافع ما انجام داد. با این حال امروز حامد لک بهترین بازیکن زمین بود و خیلی از توپ‌های ما را گرفت که شاید اگر نگرفته بود، ۴ بر ۳ برده بودیم. پرسپولیس به جز گل‌هایی که زد، فقط یک ضربه به تیر ما زد و موقعیت دیگری نداشت و همانطور که گفتم پرسپولیس دو توپ روی دروازه ما آورد و سه گل زد.

وی درباره اینکه قراردادش را یک فصل با گل‌گهر تمدید کرده و اینکه این فصل تیمش از ناحیه دروازه‌بان ضربات زیادی خورده است، اظهار داشت: این اتفاق برای همه بازیکنان بزرگ دنیا هم رخ می‌دهد که شرایط خوبی نداشته باشند یا اشتباه کنند. علیرضا حقیقی این فصل خیلی خوب تمرین می‌کند. او شرایط خوبی دارد، اما امسال شرایطی که از او انتظار داشتیم، نداشته است. در ادامه امیدوارم که او و بشاگردی بتوانند کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره تمدید قراردادش افزود: هنوز یک توافق کردیم و جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. اگر آقای عتیقی بماند، تا سه سال آینده گل‌گهر به قطب ورزش ایران به خصوص فوتبال تبدیل می‌شود. هفته آینده هم آکادمی را افتتاح می‌کنیم که آقای چمنیان می‌آید و برنامه‌های خوبی خواهیم داشت.

قلعه‌نویی درباره تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ نیز گفت: اجازه بدهید در این کنفرانس در این باره صحبت نکنم، اما برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. این تیم ملی شایستگی این را دارد که صعود کند و در جام جهانی هم برای اولین بار می‌توانیم صعود کنیم. بهترین بازیکنان را داریم و به خصوص در ۵۰ متر جلو، بازیکنان خوبی هستند که شایستگی بهترین‌ها را دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها