کد خبر : 64540

چرا جواد کاظمیان به پرسپولیس نه گفت؟

چرا جواد کاظمیان به پرسپولیس نه گفت؟

جواد کاظمیان خودش اعلام کرد از سوی ابراهیم شکوری و محسن خلیلی پیشنهاد سرمربیگری نوجوانان را دریافت کرده اما آن را نپذیرفته است.

به گزارش خبرورزشی، برهمین اساس با حکم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، رضا جباری به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس انتخاب و منصوب شد.

رضا جباری پیش از این سرمربی جوانان پرسپولیس بود که اواسط فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت و عملکرد درخشانی در جوانان پرسپولیس داشت، با انتخاب خلیلی سرمربی نوجوانان سرخپوشان شد.

در ابتدا سرمربیگری نوجوانان پرسپولیس به جواد کاظمیان پیشنهاد شده بود اما هافبک سابق پرسپولیس این پیشنهاد را نپذیرفت تا مدیران پرسپولیس سراغ رضا جباری بروند. چرا کاظمیان چنین پیشنهادی را نپذیرفت؟

او بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر با ۲۲ پاس گل است که زمانی در میان هواداران این تیم از محبوبیت بسیاری برخوردار بود. جواد کاظمیان پس از خداحافظی از فوتبال دیگر دور و براین رشته و تیم‌های باشگاهی دیده نشد و هر از گاهی تصاویر تمرینات ورزشی او به همراه علی کریمی دست به دست شد.

خود کاظمیان در خصوص دلیل رد کردن پیشنهاد سرمربیگری نوجوانان پرسپولیس درصفحه شخصی اش نوشته است: از سه چهار ماه پیش ابراهیم شکوری پیشنهاد سرمربیگری یکی از تیم‌های جوانان یا نوجوانان پرسپولیس را به من داد. توی این چند روز اخیر خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که شرایط واسه همکاری مساعد نیست و مهم ترین دلیل من نداشتن بازیکن خوب و با کیفیت بود. انشالله آقای حلالی، آقا ادموند و آقای جباری موفق باشن تو کارشون. از ابراهیم شکوری، محسن خلیلی و آقای سمیعی هم تشکر می‌کنم.

اما در همین ارتباط شنیدیم اصل ماجرا به تصمیم خود جواد کاظمیان برای آغاز مربیگری برمی‌گردد. او قصد دارد با مربیگری در رده بزرگسالان و به عنوان دستیار کارش را دراین عرصه آغاز کند و به همین خاطر پیشنهاد سرمربیگری نوجوانان را رد کرده است.

گفته می‌شود سرمربی یک تیم لیگ برتری به جواد کاظمیان پیشنهاد همکاری داده است و به احتمال فراوان او در لیگ بیستم به عنوان کمک مربی دوباره به فوتبال باز خواهد گشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها