کد خبر : 64537

افتخار می کنم که هم وطن علی دایی هستم

افتخار می کنم که هم وطن علی دایی هستم

سعید آذری مدیرعامل فولاد در مورد شرایط این باشگاه و همچنین رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ، در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در دیداری حساس در برابر هم قرار گرفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به همین خاطر خبرنگار ما با سعید آذری گفتگویی داشته است که در ادامه آن را خواهیم خواند.

به نظر می‌رسد تساوی فولاد خوزستان و سپاهان به درد هیچ یک از دو تیم نخورد. نظر شما چیست؟

بازی ما برابر سپاهان یکی از بهترین بازی های ما بود و خیلی خوب توانستیم سپاهان را در میانه میدان کنترل کنیم و شاهد یک جنگ تمام عیار بودیم. با توجه به گرمی هوا بازیکنان ما بازی خیلی خوبی در برابر سپاهان انجام دادند. اتفاقا در روز آخر لیگ همه متوجه خواهند شد این یک امتیاز چقدر به درد ما می‌خورد از طرفی ما رکورد شکست ناپذیری خود را در فولاد آره‌نا را نیز حفظ کردیم. سپاهان تیم بزرگی است و همه شاهد هستیم چه رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی با پرسپولیس دارد. وقتی شما با تیمی که مدعی قهرمانی است بازی می‌کنید فرقی ندارد داخل خانه باشد یا خارج از خانه و گرفتن امتیاز از چنین تیمی ارزشمند است. همچنین شاهد بودیم ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و حتی اگر ضربه کولیبالی در دقیقه ۹۳ تبدیل به گل می‌شد شرایط برای ما جور دیگری رقم می‌خورد.

از بازی با سپاهان در جام حذفی بگوید

هر بازی شرایط خود را دارد مخصوصا رقابت های حذفی که غیرقابل پیش بینی است. سپاهان حالا یک پیش زمینه از بازی در برابر فولاد در ورزشگاه خانگی ما خواهد داشت. همچنین امیدوارم هستم مصدومان ما به این بازی برسند. اتفاق فوق العاده ای که در فولاد افتاده این است با توجه به زحمات کادر فنی و جواد نکونام تیم کاملا متعادل شده و هر بازیکنی که در بازی حضور پیدا می‌کند به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد. در بازی با سپاهان شاهد بودیم علی رغم اینکه ما چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. اما قطعا اگر مصدومین ما به بازی با سپاهان در جام حذفی برسند مسلما شاهد بازی زیباتری از دو تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم نسبت به برنامه ریزی مسابقات اعتراضاتی داشتند، شما نیز موافق این موضوع هستید؟

در حوزه فنی من زیاد صاحب نظر نیستم اما وقتی جواد نکونام به این موضوع معترض است قطعا از نظر فنی و فیزیکی به تیم ضربه وارد می‌شود. اکنون دمای اهواز نزدیک به ۵۰ درجه است تیم ما در این شرایط هم دارد تمرین می‌کند هم مسابقه می‌دهد و با توجه به اینکه ما در سال جدید درگیر مسابقات در آسیا و ایران بودیم قطعا این موضوع از نظر فنی و فیزیکی روی تیم فشار ایجاد می‌کند.اگر ایشان حرفی می‌زنند کاملا بر اساس تمرینات و وضعیت تیم است. این لیگ که به انتهای خود رسیده است اما امیدوار هستم در دور بعدی برنامه ریزی بهتری برای مسابقات بشود.

قرارداد شما در انتهای فصل به پایان می‌رسد، در فولاد به کار خود ادامه می‌دهید؟ 

این بستگی به مدیران شرکت فولاد دارد. هواداران همیشه به ما محبت داشتند ما هم با تمام وجود هر چه در توان ما بوده را انجام دادیم. به هر حال این موضوع به سیاست گذاری باشگاه فولاد باز می‌گردد و امیدواریم بتوانیم این لیگ را با همه‌ای مشکلاتی که داشتیم به خوبی به پایان برسانیم  و در پایان مسابقات جایگاهی مناسب در شان نام فولاد و مردم خوزستان کسب کنیم. امیدواریم هرچه که رقم می‌خورد به خیر و صلاح فولاد باشد.

شما روی پروفایل خود در صفحات مجازی عکس علی دایی را گذاشته اید، این موضوع به شکسته شدن رکورد ایشان توسط رونالدو باز می‌گردد؟

رکورد وقتی شکسته می‌شود که یکی از حد نصاب آن رد بشود. وقتی رونالدو با رکورد علی آقا مساوی شده که هنوز رکورد ایشان را جا به جا نکرده است. چون آقای دایی هم دوست قدیمی من است هم اسطوره فوتبال کشور ما است این احساس را داشته ام که با افتخار عکس ایشان را روی پروفایل خود بگذارم و افتخار میکنم که هم وطن علی دایی هستم. ایشان می‌تواند الگو و سمبل مبارزه و صداقت و پاکی نه تنها برای اهالی فوتبال بلکه برای همه ورزشکاران باشد. امثال علی دایی با این شیوه اخلاقی و ثبت رکوردهای جهانی در کشور ما کم هستند و این کار قدردانی از تلاش های مردی بود که مردانگی را معنا کرده است. امیدوار هستم روزی برسد که شاگردانی که ایشان به فوتبال ایران معرفی کرده است رکورد او را ارتقا ببخشند. 

شما همیشه خود را یکی از طرفداران ذوب‌آهن می‌دانستید این تیم اکنون در منطقه خطر سقوط است، نظر شما چیست؟

امیدوارم این تیم ریشه دار و با اصالت این شرایط را پشت سر بگذارد و از آن بیرون بیاید. من به اعضای این باشگاه و بازیکنان این تیم ایمان و اعتقاد دارم و امیدوار هستم در بازی های باقی مانده از این گذر تاریخی با موفقیت عبور کنند. واقعا حیف ذوب‌آهن است بعد از ۵۰ سال فعالیت نه در عرصه فوتبال بلکه در تمام رشته های ورزشی به این روز بیافتد و بخواد به دسته پایین تر سقوط کند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها