کد خبر : 64536

عبور پرسپولیس از اولین نفر از سه گانه استقلالی برای رسیدن به گلات قهرمانی

عبور پرسپولیس از اولین نفر از سه گانه استقلالی برای رسیدن به گلات قهرمانی

امیر قلعه نویی هم با گل گهر نتوانست صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بیستم را به خطر اندازد و پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

پرسپولیس با این پیروزی 54 امتیازی شد و یک گام دیگر به سمت گلات قهرمانی پیش رفت. برای پرسپولیس در بازی با گل گهر، مهدی ترابی دو گل و احمد نوراللهی گلزنی کردند. گل دوم ترابی و گل نوراللهی روی خلاقیت فردی این دو بازیکن و دو ضربه غافلگیرانه به ثمر رسید.

گل گهر در شرایطی بازی را واگذار کرد در نیمه دوم در بسیاری دقایق حتی برتر از پرسپولیس ظاهر شده و توپ را دراختیار داشت. در آخرین دقایق ضربه سر سهمگین یونس شاکری با واکنش حامد لک به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس در طی کردن مسیر برای رسیدن به گلات قهرمانی ( پنجمین قهرمانی پی در پی) چند مربی استقلالی را بر سر راه خود دارد که امروز توانست بر اولین آنها غلبه کند.

پرسپولیس در هفته آینده به دومین مربی استقلالی خواهد رسید. جواد نکونام با فولاد خوزستان برابر سرخپوشان تهرانی صف آرایی خواهند کرد. باید دید آیا نکونام می تواند شتاب حرکت پرسپولیس به سمت قهرمانی لیگ بیستم را بگیرد یا خیر.

هفته بعد از آن یعنی هفته 27 لیگ بیستم هم سومین مربی استقلالی یعنی علیرضا منصوریان با تیم آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس قرار می گیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها