کد خبر : 64514

شیخ دیاباته شکایت در دست به استقلال برگشت

شیخ دیاباته شکایت در دست به استقلال برگشت

شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی استقلال که مدت زیادی را به‌دلیل قوانین کرونایی خارج از ایران بود، سرانجام صبح دیروز وارد تهران شد.

به گزارش ایران ورزشی، شیخ از وقتی لیگ تعطیل شد به کشورش سفر کرد و در تمرینات استقلال حاضر نشد، البته چندی پیش شیخ در فرودگاه استانبول گیر افتاد و به‌خاطر مشکل ویزا نتوانست به ایران سفر کند! اما بعد از گذشت یک مدت طولانی سرانجام دیاباته روز گذشته به ایران آمد تا بتواند در کنار استقلالی‌ها باشد. البته قطعاً او از نظر بدنی شرایط حضور در بازی با آلومینیوم را ندارد و بعید است در اراک با استقلالی‌ها همراه باشد. نکته دیگر در خصوص شیخ ماجرای شکایت قدیمی این بازیکن از استقلال است. 

این بازیکن به‌دلیل چند ماه تأخیر در دریافت حقوق و مطالباتش به‌صورت رسمی از باشگاه شکایت کرده بود و حالا این باشگاه ناچار است بر اساس حکم اعلام‌شده از سوی کمیته انضباطی فیفا، به‌جز مطالبات، مبلغ ۲۰هزار دلار هم بابت تأخیر در پرداخت به این بازیکن بدهد. 

دیاباته فصل گذشته با ۱۵ گل عنوان آقای گل لیگ برتر را به دست آورده بود و در این فصل تنها دوبار برای تیمش موفق به گل زدن شده که هر دو گل هم در یک بازی بوده است. 

اما همین بازیکن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۵ گل عنوان بهترین گلزن تیم استقلال را از آن خود کرد. 

دیاباته با اینکه نتوانسته در فصل جاری در لیگ برتر برای استقلالی‌ها خوب کار کند اما همچنان مورد توجه هواداران است و شم گلزنی او توانسته تاکنون به او کمک زیادی کند، ضمن اینکه شیخ از نظر اخلاقی بازیکن مورد تأیید اهالی فوتبال است و همین مسأله هم محبوبیت او را دوچندان کرده است. شیخ از جمله بازیکنانی است که هواداران خواهان تمدید قرارداد با او هستند اما همیشه این بازیکن بر سر مسائل مالی با باشگاه استقلال مشکل دارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها