کد خبر : 64510

آخرین وضعیت اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی استقلال

آخرین وضعیت اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی استقلال

اضافه شدن گابریله پین به عنوان مشاور یا همان دستیار به کادرفنی استقلال وارد مرحله جدیدی شد.

فرهاد مجیدی برای تقویت فنی کادر مربیگری استقلال اقدام به مذاکره و جلب توافق گابریله پین مربی شناخته شده ایتالیایی کرد. با این حال روند توافق نهایی با گابریله پین چندان آسان نبوده است. از یک سو ممنوعیت عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی مانعی بر سر راه ورود گابریله پین به استقلال بود و از سوی دیگر فرهاد مجیدی عقیده داشت که کارشکنی هایی در خصوص آمدن گابریل پینه انجام شده است.

با این حال اکنون به نظر می رسد هیات مدیره و مدیرعامل استقلال نیز در حال همکاری برای اضافه شدن این مربی به تیم فنی استقلال هستند. سرپرست استقلال از ارسال قرارداد جدید برای گابریل پین خبر داد.

صرالله عبداللهی ضمن اصلاح توضیحات پیشین خود درباره پرونده گابریله پین، گفت: بعد از انتشار صحبت‌های اینجانب درباره وضعیت دستیار ایتالیایی مد نظر آقای مجیدی، گفت و گویی که با آقای مددی داشتم، ارائه توضیحات دقیق تر درباره وضعیت مربی مد نظر کادرفنی را لازم دانستم.

وی افزود: قرارداد جدیدی از سوی باشگاه برای آقای پین ارسال شده و بندهای مورد نظر در آن گنجانده شده که در نهایت منتظر اعلام نظر از سوی طرف ایتالیایی هستیم.

عبداللهی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، در پایان صحبت‌های خود گفت: همه اعضای باشگاه بدون شک یک هدف دارند و هواداران هم در این مسیر در کنار تیم محبوب خود باشند. همه با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همیشه گریبان گیر استقلال بوده، برای نتیجه گرفتن تیم تلاش می کنند و امیدوارم روند پیروزی هایمان در اراک نیز ادامه پیدا کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها