کد خبر : 64466

اخطار جدی نقل و انتقالاتی مدیرعامل استقلال به چهره های آشنا

اخطار جدی نقل و انتقالاتی مدیرعامل استقلال به چهره های آشنا

اینطور که احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده، برخی افراد که سمتی در باشگاه استقلال ندارند در امور نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه دخالت می‌کنند.

به گزارش ایران ورزشی، مدیرعامل باشگاه استقلال به افشاگری در این باره پرداخته و بشدت رفتار افرادی که به‌زعم او در امور استقلال دخالت می‌کنند را تقبیح کرده است.

مددی در این باره گفته: «مگر اینجا (منظورش باشگاه استقلال است) مدیرعامل و هیأت‌مدیره ندارد که آقای نامداری و یک شخص دیگری که در گذشته در استقلال بوده و سابقه‌اش مشخص است (منظورش پندار توفیقی است)، برای این باشگاه تصمیم بگیرند؟ چه‌کاره هستید که در حال بستن تیم برای استقلال هستید؟»

مددی به برخی دیگر از اظهارات نامداری نیز پرداخته و صحبت‌های او را ناشی از ناآگاهی می‌داند: «مجموع مبلغی که از آبان‌ماه ۹۹ تاکنون به‌عنوان کمک‌های هواداری استقلال جمع‌آوری شد، حدود ۶۸۲میلیون تومان بود؛ تعجب می‌کنم چرا برخی برای بازی با احساسات هواداران، این عدد را بالغ بر ۵میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.»

مددی نسبت به دیگر ادعایی که از سوی نامداری مطرح شده نیز این واکنش را نشان داده است: «مبلغ 160میلیارد تومان که نامداری مدعی شده به حساب ما نیامده است. حتماً این عزیز باید مدارک و مستندات خود را ارائه کند، وگرنه باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشد. تا این لحظه از طرف کارگزار بیش از ۹۰میلیارد تومان تزریق شده است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها