کد خبر : 64453

آشتی کنان بزرگ در استقلال اتفاق افتاد؟

آشتی کنان بزرگ در استقلال اتفاق افتاد؟

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سوءتفاهمی بین من و فرهاد مجیدی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.

به گزارش خبر ورزشی ، احمد مددی، در حاشیه مجمع فدراسیون پزشکی - ورزشی درباره بحث ترانسفر مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قایدی پسر استقلال است و در خدمت او هستیم. قایدی با ما قرارداد دارد و صحبتی از ترانسفر او نیست. 

وی در مورد وضعیت این روزهای باشگاه استقلال و استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره گفت: مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و برای یکی دو سال گذشته نیست. استقلال در یک دهه اخیر از مشکلات مالی رنج برده است. اعضای هیئت مدیره جدید هم قسم شدند با همه توان‌شان مشکلات را به حداقل برسانند. این مشکلات زودگذر است و به زودی با ترزیق منابع مالی این مشکلات به پایان می‌رسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات مشاور پیشین هیئت مدیره باشگاه مبنی بر اینکه چرا از مدیریت استقلال کنار نمی‌رود، گفت: صندلی مدیریت استقلال، صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم خدمت هواداران واقعی هستم. حساب و کتاب باشگاه مشخص است و به زودی آنها را منتشر می‌کنم تا برای هر عزیزی آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار نادرست مطرح می‌کند، مشخص شود. باشگاه دارای چارت سازمانی و ذی‌حساب زیر نظر وزارت دارایی است. ورودی و خروجی‌ها مشخص است. هزینه‌ها هیچ موقع با درآمدها همخوانی نداشته و استقلال از این موضوع و سوء مدیریت و عدم درست هزینه ضربه خورده است. اینکه استقلال از بدهی رنج می‌برد، نشات گرفته از این است که درآمدها با هزینه‌ها همخوانی ندارد. باید بودجه مصوب داشته باشیم و بر اساس آن اقدام به هر کاری کنیم، به قول معروف اندازه گلیم‌مان پای‌مان را دراز کنیم.

مددی در رابطه با اختلافش با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: سوء تفاهمی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد. 

وی در مورد شایعات اخیر در خصوص ادامه همکاری باشگاه استقلال با مجیدی گفت: مجیدی صددرصد مورد حمایت بنده و اعضای هیئت مدیره است. مجیدی با ما قرارداد دارد و می‌دانم پایبند به قراردادش است. ما هم حمایت کامل را از مجیدی انجام می‌دهیم. آن چیزی که اتفاق افتاده، مشکلات مالی است که زودگذر است. به زودی منابع مالی را به تیم ترزیق می‌کنیم تا کادر فنی و بازیکنان آسوده خاطر مسابقات را دنبال کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت حضور گابریل پین، مربی ایتالیایی و مشاور مجیدی و شیخ دیاباته در ایران گفت: قرارداد پین را آماده کرده‌ایم و منتظر اصلاحات او هستیم. مشکلی برای حضور پین نداریم و اتفاقا استقبال خواهیم کرد. قطعا با شناختی که مجیدی دارد، ایشان به ایران می‌آید. دیاباته نیز امشب وارد تهران خواهد شد.

مددی در خصوص اینکه فرشید اسماعیلی، رشید مظاهری و عارف غلامی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده‌اند، گفت: خیر.

وی در مورد وضعیت پرداختی به شیخ دیاباته، مهاجم استقلال گفت: یک عزیزی گفته بود درباره قراردادها و پرداختی‌ها روشنگری کنید. اعلام می‌کنم از بدو ورود بنده بیش از 400 هزار دلار و میلیچ 168 هزار دلار دریافتی داشته‌اند. جالب است میلیچ از برج 10 سال 1399 دریافتی نداشت. تمدید قرارداد با هر بازیکنی چه داخلی چه خارجی منوط به نظر سرمربی تیم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت: در این قضیه توضیح دادم. تلاش هیئت مدیره این است که مشکلات حل شود. مشکلات مالی زودگذر است و حل خواهد شد.

مددی در رابطه با بحث حضور مشاور ایتالیایی مجیدی در ایران با وجود منع به کارگیری مربیان خارجی در فوتبال و همچنین میزان قراردادش عنوان کرد: ما به این قانون بی‌احترامی نمی‌کنیم و تدابیری اندیشیده‌ایم که به هیچ عنوان به این قانون لطمه‌ای وارد نمی‌شود. هزینه آن به صورت ارزی از باشگاه پرداخت نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها