کد خبر : 64449

پرسپولیسی هایی که از ماندن اسکوچیچ خوشحال هستند

پرسپولیسی هایی که از ماندن اسکوچیچ خوشحال هستند

ابقای دراگان اسکوچیچ خبرخوشی بود که به ۳ پرسپولیسی رسید و باعث خوشحالی آنها شد.

به گزارش خبر ورزشی ، شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: «فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی به توافق مشترک رسید. قرار شد بعد از قرعه‌کشی مرحله دوم، برنامه‌ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.»

مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز ۱۰ تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۱۲ تیم حاضر در این مرحله است.

حالا چرا نوشتیم ۳ پرسپولیسی و اسامی این ۳ بازیکن چیست؟ شاید بتوان گفت بعد از صادق محرمی محبوب‌ترین بازیکن دراگان اسکوچیچ، احمد نوراللهی است. در ۷ دیداری که اسکوچیچ به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی نشسته که البته ۳ بازی دوستانه هم شامل حال آن می‌شود، احمد نوراللهی همواره به میدان رفته و عملکرد خوب و مثبتی هم داشته است. جالب این که اسکوچیچ فقط یک بار در بازی آسان برابر کامبوج او را تعویض کرده و احمد در تمام مسابقات زیر نظر اسکوچیچ به میدان رفته است. نوراللهی امسال در پرسپولیس هم جزو بهترین‌ها بوده و توانسته تا حد بسیار زیادی رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کند. او با ادامه این روند و حضور اسکوچیچ قطعا در بازی‌های آینده تیم ملی هم فیکس است.

نفر دوم وحید امیری است. او در تیم ملی جایگاه ثابتی دارد و دراگان اسکوچیچ او را آچار فرانسه تیمش می‌داند و حتی در بحرین در دفاع چپ از این بازیکن استفاده کرد. امیری ابتدای انتخاب دراگان اسکوچیچ از این مربی حمایت کرد و ازهمان مصاحبه محبوب اسکوچیچ شد. پس از بازگشت تیم ملی به ایران و صحبت‌های رئیس فدراسیون باز هم وحید امیری از سرمربی کروات تعریف کرد و حالا با ابقای اسکوچیچ جایگاه وحید امیری درتیم ملی را نیز باید تثبیت شده دانست.

نفر سوم اما میلاد سرلک است. پس از مصدومیت کمال کامیابی نیا و وحید امیری در مصاف برابر بحرین، اسکوچیچ دو بازیکن جدید را به اردو فراخواند که میلاد سرلک و عارف غلامی بودند. به نظر می‌رسد عارف غلامی به جای وحید امیری و میلاد سرلک به جای کمال کامیابی نیا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و تصور نمی‌شد برای تیم ایران بازی کنند ولی سرلک نیامده برای تیم ملی بازی کرد و مورد توجه اسکوچیچ قرار گرفت. ماندن اسکوچیچ از هرجهت به نفع میلاد سرلک هافبک تدافعی پرسپولیس است.

شاید بتوان به این جمع کریم باقری را هم اضافه کرد! احتمالا این پرسش به وجود می‌آید که ماندن اسکوچیچ برای بقیه ملی پوشان پرسپولیس چه مزایایی دارد و چرا اسمی از بقیه نیاوردیم؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان در سال‌های اخیر با هرمربی دیگری هم فیکس تیم ملی بوده است. سیامک نعمتی در منامه اصلا به بازی گرفته نشد و کمال کامیابی نیا هم فقط دعوت شد و به علت مصدومیت خط خورد!

مهدی ترابی هم خودش را لایق فیکس بودن درتیم ملی می‌داند درحالی که نظر اسکوچیچ چیز دیگریست!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها