کد خبر : 64438

انتشار خبر رسمی توافق با اسکوچیچ همراه با یک عکس عجیب + عکس

انتشار خبر رسمی توافق با اسکوچیچ همراه با یک عکس عجیب + عکس

فدراسیون فوتبال در حالی خبر رسمی توافق با دراگان اسکوچیچ در خصوص ادامه هدایت تیم ملی فوتبال را منتشر کرده که از یک عکس آرشیوی برای آن استفاده شده است.

برای این خبر از یک عکس آرشیوی استفاده شده که با توجه به نوع لباس عزیزی خادم و اسکوچیچ مشخص می شود که این عکس مربوط به جلسه ای در اواخر زمستان سال گذشته باشد.

به این ترتیب به نظر می رسد که دو طرف پس از صعود تیم ملی به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و بازگشت اسکوچیچ به ایران جلسه ای و توافقی در خصوص ادامه همکاری نداشته و اکنون این توافق به صورت شفاهی صورت گرفته است.

از سوی دیگر خبرگزاری فارس نیز به ابهاماتی در خصوص توافق فدراسیون و اسکوچیچ اشاره کرده است. فارس نوشت : در شرایطی که قرار بود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همکاری اسکوچیچ تصمیم گیری کند اما خبری از نشست هیات رئیسه برای رسیدگی به این موضوع نشد.

شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی از منامه، در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ به خبرنگاران گفت: قرارداد این مربی به پایان رسیده، اما تصمیم گیرنده در این مورد، اعضای هیأت رئیسه هستند. آنها باید بررسی و نظرات خود را ارائه کنند.

از این اظهار نظر که روز 26 خرداد ماه صورت گرفت، نزدیک به 2 هفته می‌گذرد اما جلسه‌ای بین اعضای هیات رئیسه برگزار نشد یا حداقل اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفت. میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رئیسه این روزها در ازبکستان حضور دارد و بقیه اعضا هم اعلام کردند هنوز جلسه‌ای در این زمینه تشکیل نشده است. خداداد افشاریان هم چندی پیش اعلام کرد کار اسکوچیچ در این مدت باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.

43008_342

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها