کد خبر : 64430

پشت پرده تامین پاداش‌های فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال

پشت پرده تامین پاداش‌های فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال

برخلاف شایعات سرمربی تیم استقلال تهران از هزینه شخصی خود پاداش پیروزی بازیکنان این تیم را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا 43 امتیازی شود و فاصله با صدر جدول را حفظ کند.

تیم استقلال در هفته گذشته همینطور موفق شده بود در بازی معوقه برابر پدیده مشهد به پیروزی برسد و کسب شش امتیاز از سوی بازیکنان این تیم در مقطع حساس فصل با توجه به وضعیت باشگاه با اقدام جالب فرهاد مجیدی همراه بوده است.

مجیدی که در اختلاف با مدیریت باشگاه دست به جیب شده و به شاگردانش پاداش می‌دهد طی دو بازی اخیر روی هم رفته به هر یک از بازیکنان 30 میلیون تومان پاداش نقدی پرداخت کرده که در مقابل عدم پرداخت حقوق باشگاه به صورت منظم، دستمزد خوبی برای بازیکنان این تیم در برابر مشکلات مالی است.

در هفته اخیر شایعاتی مطرح شد که مجیدی برای پرداخت این پاداش‌ها یک دستگاه آپارتمان را به فروش رسانده است و از این طریق منبع مالی مناسبی به دست آورده است که از سوی برادرش تکذیب شد و اکنون پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد که پاداش‌های نقدی مجیدی از حساب شخصی او پرداخت نمی‌شود.

یک هوادار استقلالی که به تازگی با مجیدی ارتباط برقرار کرده به او تضمین داده که پس از هر برتری در مسابقات باقی مانده لیگ تا پایان فصل پاداش نقدی را به حساب او واریز خواهد کرد و او این پاداش را بین بازیکنان پخش می‌کند. این پاداش‌ها از 10 میلیون تومان آغار شده و در صورتی که آبی پوشان در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی موفق به برتری برابر پرسپولیس شوند پاداش 50 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد که رقم قابل ملاحظه‌ای خواهد بود.

استقلال پیش از رویارویی با پرسپولیس در دور یک چهارم نهایی جام حذفی، در بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ترا.کتور خواهد رفت و در ورزشگاه خانگی سایپا با تیم فراز کمالوند رو به رو می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها