کد خبر : 64421

جنگ مجیدی با مددی در استقلال علنی شد

جنگ مجیدی با مددی در استقلال علنی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال به‌دنبال مصاحبه‌هایی که از قول رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی علیه باشگاه منتشر شده این دو بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده است.

به گزارش ایران ورزشی، اسماعیلی و مظاهری در هفته‌های اخیر بابت بدقولی‌های مالی باشگاه استقلال اعتراض کرده بودند که این موضوع با ناراحتی مدیران باشگاه استقلال مواجه شده است.

به همین دلیل بوده که مدیریت استقلال این دو را احضار کرده تا درباره صحبت‌های آنها توضیحاتی بشوند، اما فرهاد مجیدی به این دو بازیکن پیغام داده از حضور در جلسه انضباطی باشگاه استقلال خودداری کنند. در همین راستا این اظهارات از قول فرهاد مجیدی در سایت ورزش 3 نقل شده که بسیار عجیب است. از قول فرهاد این جملات را نوشته‌اند:

سرمربی‌ آبی‌ها به باشگاه پیغام داده است که هر موقع به وظایف و تعهدات اولیه و پیش‌پا افتاده‌‌تان عمل کردید، آن‌وقت یاد نظم و انضباط بیفتید که البته خود باشگاه عامل اصلی بی‌انضباطی است. فرهاد مجیدی به اعضای تیم تأکید کرده هیچ‌کس حق حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال را نخواهد داشت.

با توجه به واکنش تند مجیدی نسبت به احضار دو بازیکن به نظر می‌رسد اختلاف‌ها میان مدیرعامل باشگاه استقلال وارد فاز جدی‌تری شده و هیچ بعید نیست که مدیران باشگاه استقلال حتی علیه مجیدی نیز تصمیم‌هایی اتخاذ کنند. این رفتار صحت این ادعا که یکی از میان مجیدی یا مددی باید در باشگاه استقلال به فعالیت ادامه دهد را اثبات می‌کند. اینکه چه کسی مقصر این ماجراهاست شاید در برهه کنونی اهمیت آنچنانی نداشته باشد، اما آنچه در این ماجراها اهمیت یافته اینکه اختلاف‌ها میان مجیدی و مددی به نقطه‌ای رسیده که حتی سرمربی استقلال تصمیم مدیرعامل استقلال را وتو و به بازیکنان اعلام می‌کند حق ندارند در نشستی که مدیرعامل تعیین کرده حضور یابند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها