کد خبر : 64412

نظر جالب برانکو درباره اسکوچیچ و مقایسه با کی روش

نظر جالب برانکو درباره اسکوچیچ و مقایسه با  کی روش

مصاحبه جدید سرمربی تیم ملی عمان بازتاب قابل توجهی در فضای مجازی داشته است.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ که در دوران حضورش در پرسپولیس رابطه خوبی با کارلوس کی‌روش نداشت و به خاطر اختلاف او با سرمربی تیم ملی شاهد یک دوقطبی نه چندان جالب در فوتبال ایران بودیم و باعث شد طرفداری در تیم ملی هم رنگی شود، هر از گاهی در مصاحبه‌هایش سراغ کی‌روش می‌رود.

سرمربی تیم ملی عمان که یکی از طرفداران سرسخت دراگان اسکوچیچ است، در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه خبرورزشی درباره عملکرد هموطنش در تیم ملی ایران گفته است: "به دست آوردن ۱۲ امتیاز از ۴ دیدار سخت نشان می‌دهد عملکرد اسکوچیچ فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم او به خوبی توانست انتظارات را برآورده کند و مطمئن هستم مردم ایران هم از این موضوع خیلی خوشحال هستند. دراگان در این مدتی که با تیم ملی ایران کار می‌کند توانایی‌های بالای خودش را نشان داده و شک نکنید می‌تواند این روند را ادامه دهد. این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که اسکوچیچ زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی نداشت و کار بزرگی انجام داد. "

او با این مقدمه سراغ قیاس اسکوچیچ با کی‌روش رفته است: "نتایجی که اسکوچیچ در این چند بازی گرفت و همچنین نوع بازی که تیم ملی ایران انجام داد بهتر از زمان کی‌روش بود. من هیچ وقت نگفتم کی‌روش مربی بدی است و الان هم نمی‌گویم ولی با توجه به نتایج تیم اسکوچیچ با همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشت و مقایسه با زمان کی‌روش می‌گویم اسکوچیچ مربی بهتری است و این هم عین واقعیت است."

این حرفهای برانکو در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده و طرفداران کارلوس کی‌روش از او بابت اینکه کماکان در مصاحبه‌هایش به سرمربی اسبق تیم ملی گیر می‌دهد، حسابی از او انتقاد کرده‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها