کد خبر : 64373

آشوب زودهنگام نقل و انتقالاتی / پیشنهاد بالای 10 میلیارد به 2 بازیکن پرسپولیس

آشوب زودهنگام نقل و انتقالاتی / پیشنهاد بالای 10 میلیارد به 2 بازیکن پرسپولیس

یک باشگاه صنعتی قبل از پایان فصل بیستم لیگ برتر و شروع فصل نقل و انتقالات پیشنهادات سنگین و عجیبی را به دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که پرسپولیس و سپاهان اصفهان و البته با کمی فاصله استقلال رقابت نزدیکی برای رسیدن به جام دارند.

سرخپوشان پایتخت در حالی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در فوتبال باشگاهی کشور تلاش می‌کنند که دغدغه‌های این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان نیز ادامه دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شهریار مغانلو وحید امیری در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

در این بین برخی باشگاه‌های داخلی نیز مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان ایده آل مربیان فصل آینده خود آغاز کرده‌اند. همین موضوع باعث شروع مذاکرات یکی از باشگاه‌های صنعتی لیگ برتر فوتبال ایران با دو بازیکن پرسپولیس شده است.

این بازیکنان که که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارند هیچ پاسخی به این موضوع نداده و دادن پاسخ آن را به مدیربرنامه‌های خود واگذار کرده‌اند. این دو بازیکن که پیشنهاداتی بالای ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل دریافت کرده‌اند هنوز راضی نشده‌اند پای میز مذاکره بنشینند.

هر چند هنوز فصل نقل و انتقالات فصل بیست و یکم آغاز نشده است اما با توجه به قیمت‌ها و پیشنهادات نجومی که برخی تیم‌ها به بازیکنان نشان می‌دهند و فضای نقل و انتقالات را آشفته می‌کنند، وظیفه نهادهای نظارتی است که به این موضوع ورود کنند.

یکی از تبعات ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی به فوتبال ایران افزایش بی رویه و خارج از عرف رقم قرارداد بازیکنانی است که ارزش کیفی بالایی هم ندارند اما برای تمدید قرارداد با تیم خودشان یا پیوستن به تیم جدید پیشنهاداتی بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل را ارائه می‌دهند که با شرایط موجود جامعه هیچ همخوانی ندارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها