کد خبر : 64369

واکنش مهاجم پرسپولیس به مارادونایی شدن گلش در برابر مس

واکنش مهاجم پرسپولیس به مارادونایی شدن گلش در برابر مس

مهدی عبدی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با مس نکاتی را خاطرنشان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی عبدی، مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: دیدار برابر مس رفسنجان، بازی خیلی خوبی بود. زمین چمن مصنوعی رفسنجان، کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. بازی کردن و بردن در آن زمین، واقعا کار دشواری است. ما طبق برنامه‌های کادر فنی، وارد زمین شدیم. به نظرم در نیمه اول می‌توانستیم حتی یک یا ۲ گل بزنیم؛ اما این اتفاق نیفتاد.

عبدی در ادامه تصریح کرد: خوشحالم که با ورودم به زمین، توانستم پاس خوب امید عالیشاه را به گل تبدیل کنم. گلی که به ثمر رساندم، نتیجه زحمات کل تیم بود و حق ما بدون شک در این بازی، برد بود. از طرفی، فکر می‌کنم تیم مس رفسنجان غیر از یک موقعیت که در نیمه دوم به دست آورد، حرفی برای گفتن نداشت. ما بدون شک مستحق این برد بودیم.

مهاجم سرخپوشان در خصوص تک گل این دیدار عنوان کرد: این گل حاصل یک کار تیمی بود و کاملا سالم به ثمر رسید. متاسفانه در چند رسانه و مصاحبه برخی افراد دیدم و شنیدم که اظهار داشتند در صحنه گل، توپ به دستم برخورد کرده است. باید بگویم به هیچ وجه این‌طور نبود؛ چون توپ به سینه‌ام خورد و سپس جلوی پایم افتاد. در تصاویر تلویزیونی و حتی عکس، عکاسان که در بازی حضور داشتند، کاملا مشخص است. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح شده است. فکر می‌کنم یک مقدار غرض‌ورزانه بود. گل من کاملا سالم بود؛ چرا که داور هم به این صحنه نزدیک بود و هیچ مشکلی بابت این گل وجود نداشت.

بازیکن جوان سرخپوشان در خصوص بازی‌های بعدی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بازی‌های خیلی مهم و حساسی را تا پایان فصل پیش رو داریم و باید تمرکز و شرایط بدنی خودمان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم و برای پنجمین بار متوالی، قهرمانی را به هواداران خوبمان هدیه کنیم. این افتخار برای ما دور از دسترس نیست؛ چرا که هر زمان حامی یکدیگر بودیم، به این مهم دست یافتیم و قطعا می‌توانیم تا پایان لیگ، به نتایج دلخواه خودمان برسیم.

مهدی عبدی در خصوص انتخاب اسماعیل حلالی به عنوان سرمربی جدید تیم امید پرسپولیس افزود: به او تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. من دوره خیلی خوبی را با اسماعیل حلالی در تیم امید پرسپولیس داشتم. این مربی برای من زحمات زیادی کشیده است و جا دارد به خاطر آن روزها، از او تشکر کنم. یکی از دلایل رسیدن من به جایگاه امروز، زحمات این مربی زحمتکش است. هر چند که معتقدم خیلی بیشتر باید تلاش کنم تا به جا‌های بهتر و بالاتری برسم؛ اما این که من توانستم به تیم اصلی پرسپولیس راه پیدا کنم به خاطر تلاش‌های آن کادر فنی است که در راس آن اسماعیل حلالی حضور داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که نتایج خوبی را با تیم امید پرسپولیس به دست بیاورد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها