کد خبر : 64343

حضور دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال چگونه قانونی شد؟

حضور دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال چگونه قانونی شد؟

مسئله ورود بازیکنان و مربیان خارجی هنوز برای رقابت‌های فصل آینده نهایی نشده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ موضوع رفع ممنوعیت ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران در ماه‌های گذشته مطرح شده است اما با این‌حال هنوز تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه صورت نگرفته و مصوبه‌ای برای رفع موانع قانونی بر سر راه ورود مربیان و بازیکنن خارجی به امضای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و هم‌چنین هیات رئیسه سازمان لیگ نرسیده است.

مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ بیست و یکم توضیح داد: این هنوز تصمیم‌گیری نشده است؛ درباره حضور دستیار آقای مجیدی به سازمان لیگ و حضور در ساختار تیمی باشگاه استقلال هنوز چیزی اعلام نشده است. بحث حضور افراد در کشور ممنوعیتی ندارد بلکه به عنوان مربی و بازیکن دچار ممنوعیت است، باشگاه استقلال درباره شرایط خودش برای ورود مشاور و ... می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

او که میهمان حضوری برنامه شب‌های فوتبالی بود، در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای حضور در روز مسابقه، یک موضوعی است که بحث قرارداد آن شخص به عنوان یکی از سمت‌های مجاز تیم که آیدی‌کارت برای آن فرد صادر می‌شود، اگر آیدی‌کارت صادر شود بله می‌تواند آن شخص روی نیمکت حضور پیدا کند اما هنوز ما به این سمت نرفته‌ایم که مجاز باشیم برای فرد خارجی آیدی‌کارت صادر کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها