کد خبر : 64312

کنایه تلخ و زننده پرسپولیسی منشوری به استقلال

کنایه تلخ و زننده پرسپولیسی منشوری به استقلال

شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است بعضی از مربیان چون دانش بالایی ندارند و زورشان نمی‌رسد قهرمانی‌های پرسپولیس را به وزیر ربط می‌دهند.

به گزارش خبرورزشی ، با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از قهرمانی در سوپر جام، ادامه لیگ، ماجرای انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال و البته نسبت دادن قهرمانی‌های پرسپولیس به وزیر ورزش گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس مستحق قهرمانی در سوپر جام بود؟

تیمی که برنده بازی می‌شود و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد قطعا مستحق است. هر کسی بازی را دیده باشد متوجه می‌شود که پرسپولیس تیم برتر میدان بود و کاملا با شایستگی قهرمان سوپرجام شد. در طول ٩٠ دقیقه موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری تراکتور را شکست دهیم.

بعد از بازی رسول خطیبی در اظهار نظری قهرمانی پرسپولیس را به وزارت ورزش و دولت تبریک گفت نظرت در این خصوص چیست ؟

من کاری به حرف‌های کسی ندارم و صحبتم کلی است. اولین بار نیست که مربیان وقتی به پرسپولیس می‌بازند این حرف‌ها را می‌زنند. مربیان بی دانش و ضعیف وقتی رورشان در زمین به پرسپولیس نمی‌رسد این حرف‌ها را مطرح می‌کنند ولی بدانند قهرمانی‌های پرسپولیس با این صحبت‌ها زیر سوال نمی‌رود. آن‌ها فقط سطح پایین خودشان را نشان می‌دهند. راستش ما فقط به این حرف‌ها می‌خندیم. این عده واقعا چطوری می‌توانند این حرف‌ها را بزنند. کافیست به جدول لیگ در چند سال اخیر نگاه  کنند خودش نشان دهنده همه چیز است. بعضی‌ها از بردن تیم‌های ته جدولی عاجزند ولی قهرمانی ما را زیر سوال می‌برند. حتما خودشان شایسته گرفتن جام بودند (با خنده). دوستان باید یاد بگیرند به تیم قهرمان احترام بگذارند و بدانند این تیم شایسته قهرمانی در چند سال اخیر بود.

٩ قهرمانی در 5 سال واقعا کار هر تیمی نیست

دقیقا همینطور است. این قهرمانی‌ها برای ما دیگر عادی است و به قول معروف جام گرفتن واژه مشترک این چند سال پرسپولیسی‌هاست. اگر تیمی می‌تواند پرسپولیس را ببرد و قهرمان شود  مشکلی نیست. ما قطعا به آن تیم تبریک می‌گوییم ولی از بهترین بودن پرسپولیس چیزی کم نمی‌شود.

در چند وقت اخیر بحثی راه افتاد که بازیکنان پرسپولیس و استقلال مبلغ قراردادشان را منتشر کنند. نظرت در این رابطه چیست؟

استقلالی‌ها خودشان این بحث را پیش کشیدند و فکرش را نمی‌کردند بازیکنان پرسپولیس موافقت کنند. بازیکنان استقلال فکر می‌کنم از حرفشان پشیمان شدند چون اگر قراردادشان رسانه ای شود شرمنده می‌شوند. قرارداد بازیکنان استقلال با پرسپولیسی‌ها اصلا قابل مقایسه نیست و به جرات می‌گویم خیلی بیشتر از بازیکنان ما پول می‌گیرند. وگرنه وقتی بازیکنان پرسپولیس اعلام آمادگی کردند، استقلالی‌ها عقب کشیدند. به من ربطی ندارد آن‌ها چقدر پول می‌گیرند چون قرار نیست من پولشان را بدهم ولی الکی برای ما مظلوم نمایی نکنند. قرارداد بازیکنان استقلال آنقدر بالاست که جرات انتشار آن را ندارند.

با توجه به رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول ، برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ چقدر شانس قائل هستی؟

ببینید سپاهان تیم خوبی است. ولی من شانس پرسپولیس را بیشتر می‌دانم. تیم ما تجربه بسیار خوبی دارد و همین موضوع در پایان فصل به کمکش خواهد آمد.

در مورد محرومیت دو ساله عاملان حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان چه صحبتی داری؟

فقط می‌توانم بگویم برای این رای متاسفم. حتما باید کسی کشته می‌شد یا آسیب می‌دید که یک حکم قاطعانه صادر کنند. می‌خواهم بپرسم اگر نارنجک خدایی نکرده به یکی از بازیکنان و یا کادر فنی تیم برخورد می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟ آقایان ؛ چند سال پیش در همین اصفهان چشم سرباز احمدی را از او گرفتند برایتان درس عبرت نشد؟ یک نفر پیدا شود بگوید واقعا باید چه اتفاقی می‌افتاد تا دوستان به خودشان بیایند. ضمن اینکه مگر این اتفاق در ورزشگاه رخ داد که این دو نفر را از ورود به ورزشگاه ممنوع کردند؟ انصافا آدم این رای‌ها را می‌بیند شاخ در می‌آورد.

چند روز دیگر در جام حذفی شاهد دربی خواهیم بود این بازی را چطور می‌بینی؟

در این سال‌ها آنقدر دربی را بردیم که این بازی برای ما یک دیدار کاملا عادی است و به استقلال به چشم یک تیم معمولی مثل سایر تیم‌ها نگاه می‌کنیم. اگر اشتباه نکنم در ٧،٨ سال اخیر استقلال فقط ٢ یا ٣ بار برنده دربی بوده است به همین دلیل دربی در حال حاضر خیلی حساسیت ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها