کد خبر : 64277

آرمان رمضانی حالا آماده بازی بزرگ مقابل پرسپولیس

آرمان رمضانی حالا آماده بازی بزرگ مقابل پرسپولیس

آرمان رمضانی از همان ابتدا در لیست نفرات مورد نظر فرهادمجیدی بود. اگر ماجرای اختلاف فرهاد با احمد سعادتمند و استعفای او از سرمربیگری استقلال پیش نمی آمد، احتمالا مهاجم 28 ساله سایپا به جای اینکه راهی پرسپولیس شود یکی از اولین خرید های آبی پوشان برای لیگ بیستم لقب می گرفت.

به گزارش روزنامه گل ، رمضانی در پرسپولیس موفق نبود و خودش را به عنوان یک خرید بسیاربد و بازیکنی بی نهایت ضعیف در اذهان فوتبال دوستان جا انداخت. آنقدر بد و ضعیف که وقتی خبر استقلالی شدن او و یاغی گری اش مخابره شد هوادران پرسپولیس از ته دل خندیدند و با ساختن جوک ها و لطیفه های مختلف خوشحالی کردند و از آن طرف هم هواداران آبی هم که از این خرید متعجب شده بودند یا شروع به انتقاد و گرفتن ایراد از چنین خریدی کردند یا در بهترین حالت ترجیح دادند تا سکوت کنند و حرفی نزنند و حتی پاسخ کری خوانی های طرف مقابل به چنین خریدی را ندهند.

همان طور که انتظار می رفت رمضانی شروع خوب و آرمانی در استقلال نداشت. در همان اندک دقایقی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد درست مانند دوران حضورش در پرسپولیس یک بازیکن سردرگم و گل نزن و بی تاثیر بود. به خصوص در لیگ قهرمانان که یک فرصت ایده آل گلزنی را گلزنی مقابل الشرطه عراق از دست داد تا همان اندک هوادارانی که به احیا شدن او در استقلال امیدوار بودند از این مهاجم 192 سانتی متری و ماسالی کاملا نا امید شوند. در آن بازی آرمان از دقیقه 84 به جای مهدی قایدی به میدان رفت. این مهاجم بلندقامت تنها یک دقیقه بعد از حضورش در ترکیب آبی ها، فرصت استثنایی برای گلزنی به دست آورد، اما این شانس را هدر داد تا آبی ها از رسیدن به گل دوم بازبمانند و صعودشان از گروه مرگ تا به صدا در آمدن سوت پایان بازی قطعی نشود. رمضانی در دقیقه 85 روی پاس ریگی در موقعیت تک به تک با دروازه بان الشرطه قرار گرفت، اما ضربه اش به مرکز دروازه زده شد و احمد باسل گلر الشرطه توپ را مهار کرد. اگر استقلال گل مساوی را دریافت می کرد و آبی ها از آسیا حذف می شدند سرنوشت متفاوتی در انتظار رمضانی بود. به هرحال استقلال با تک گل شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی آن بازی را برد و صعود کرد.

حالا آرمان رمضانی که حسابی مورد علاقه فرهاد مجیدی قراردارد در 2 بازی اخیر برابر صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد 2 گل متوالی 3 امتیازی به ثمر رسانده است. رمضانی هر دو گل خودش را هم به زیبا ترین شکل ممکن به ثمر رسانده که جزو گل‌های زیبای لیگ بیستم به حساب می‌آید. آرمان رمضانی که با گل های زیبایش مورد تحسین قرار گرفته است، بعد از باز کردن دروازه تیم مشهدی به سبک ژست‌های زلاتان ابراهیموویچ خوشحالی کرد. او پس از گل‌زنی به چشم خود اشاره کرد. زلاتان در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود چرا همیشه با انگشتت به چشمت اشاره میکنی؟ پاسخ داده بود: «تا به همه کسانی که در سختی ها تنهایم گذاشتند بگویم موفقیتم را نگاه کن.» اکنون رمضانی دنبال تداوم عملکرد خوب خود در ادامه فصل لیگ برتر وهمچنین جام حذفی است. او تا همینجا هم فرهاد را به خاطر خرید چنین بازیکنی روسفید کرده و مجیدی می تواند از تنها خرید و انتخابش در نیم فصل دفاع کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها