کد خبر : 64237

گزینه جدید یحیی و پرسپولیس لو رفت

گزینه جدید یحیی و پرسپولیس لو رفت

بازیکن خبرساز تراکتور در سوپرجام، یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل‌‎محمدی در نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، مهدی تیکدری که به عنوان هافبک هجومی و وینگر از مس کرمان به تراکتور پیوسته بود، فصل گذشته زیر نظر مصطفی دنیزلی در پست دفاع راست به میدان رفت و عملکردش به شکلی بود که احمد موسوی را نیمکت نشین کرد و باعث جدایی این بازیکن از تراکتور شد. تیکدری این فصل کم و بیش در این پست به میدان رفت و حتی برای بازی دوستانه با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شد هر چند که در آن بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و جعفر سلمانی – و در ادامه سیامک نعمتی – جلوی سوریه بازی کردند. 

دلیل علاقه سرمربی پرسپولیس به جذب تیکدری، توانایی بازی او در چند پست مختلف و همچنین میزان دوندگی بالای این بازیکن است. تیکدری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی در ترکیب تراکتور داشت و این موضوع هم روی تمایل یحیی به همکاری با این بازیکن بی‌تاثیر نبوده است.

یحیی عقیده دارد جذب این بازیکن می تواند توان هجومی تیمش در در جناح راست را بالا ببرد و حملات قرمزها فقط از سمت چپ این تیم – با حضور سعید آقایی و وحید امیری و مهدی ترابی – پایه‌ریزی نشود.

حالا باید دید پرسپولیس امکان جذب بازیکن تراکتور – که در دیدار سوپرجام به خاطر برخورد با سعید آقایی از زمین اخراج شد - را در نقل و انتقالات تابستانی پیدا خواهد کرد یا نه چرا که این بازیکن قراردادی 5 ساله با باشگاه تبریزی دارد و بعید است زنوزی حاضر شود رضایتنامه او را برای تیمهای داخلی صادر کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها