کد خبر : 64143

گلایه مهدی قایدی از شرایط استقلال با طعم کنایه به پرسپولیس

گلایه مهدی قایدی از شرایط استقلال با طعم کنایه به پرسپولیس

مهاجم استقلال هم مثل سایر بازیکنان این تیم از وضعیت باشگاه شاکی است. مهدی قایدی ضمن بیان گلایه هایش از وضعیت مالی استقلال، برای پرسپولیس هم کری خواند.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: خوشبختانه پس از شرایط سختی که داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. ما در این مدت خیلی سختی کشیدیم و به عنوان تیم اول پایتخت این نوع امکانات زشت است، از رختکن تا زمین تمرین.

وی ادامه داد: چند وقت قبل حرف های زیادی زدیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. ما برای هواداران استقلال بازی می‌کنیم و نمی‌دانم چرا حمایت نمی‌شویم. تنها صحبت ما با هواداران است و امیدوارم باز هم صدای ما را بشنوند. 

مهاجم ملی پوش استقلال در مورد اینکه با تیم ملی به ایران بازنگشت و مادرش در فرودگاه منتظرش بود، گفت: من با مجیدی هماهنگ کرده بودم. بعد از بازی‌های لیگ بچه ها 5 روز استراحت کردند و من استراحت نداشتم به همین دلیل مجیدی گفت چند روزی را بعد از تیم ملی استراحت کن. به همین دلیل از بحرین به دوبی رفتم.

وی ادامه داد: در مورد اتفاق رخ داده در فرودگاه باید بگویم که واقعا نمی‌دانستم که مادرم قرار است به فرودگاه بیاید و به من هم نگفته بود.

قایدی در پاسخ به این سوال که با این شرایط در استقلال می‌ماند یا خیر، تاکید کرد: قبلا هم گفته ام که با استقلال قرار دادم و هر اتفاقی که قرار است بیفتد آنها تصمیم می گیرند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها