کد خبر : 64137

حمله دوباره مددی به فرهاد مجیدی

حمله دوباره مددی به فرهاد مجیدی

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سرمربی تیم درباره آوردن مربی ایتالیایی یک درخواست غیر قانونی از ما داشت.

به گزارش خبرورزشی - احمد مددی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره گلایه‌های فرهاد مجیدی، اختلافات با هیئت مدیره باشگاه و سایر مسائل به نکته‌های مهمی اشاره کرد:

*واقعاً برای فرهاد مجیدی متاسفم، شما کجای دنیا دیده‌اید که یک سرمربی بر علیه مدیریت یک باشگاه صحبت و اظهار نظر کند.

*با وجود درخواست غیر قانونی ایشان مبنی بر حضور گابریله پین مربی ایتالیایی برای مشاوره به سرمربی استقلال ما طبق قانون سازمان لیگ که اجازه حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران را نمی‌دهد باز هم تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا این مربی ایتالیایی به ایران بیاید.

*قرارداد ایشان نکات مبهمی وجود داشت و طبق قانون ما نمی‌توانیم مبلغ کامل قرارداد را به او بدهیم و حتی مالیات نیز به همراه حق مدیر برنامه بر عهده خود مربی است نه باشگاه، اما با این اوصاف قرارداد را تنظیم کردیم و برای مربی فرستاده ایم و منتظر جواب او هستیم.

*متاسفانه در هیئت مدیره باشگاه اختلافات زیادی وجود دارد و برخی از این دوستان در ظاهر با بنده همراه هستند، اما من می‌بینم که در رسانه‌های دیگر صحبت و خودشان برای باشگاه تنش ایجاد می‌کنند.

*درباره دخالت‌های علی نژاد معاون وزیر ورزش در باشگاه استقلال که توسط فرهاد مجیدی گفته شده است نیز باید بگویم بهتر است آقای مجیدی سرش به کارهای فنی خودش باشد و این قدر با صحبت هایش حاشیه درست نکند، اما باور کنید که وزارت ورزش هیچ فرقی بین استقلال و پرسپولس قائل نیست، اما مشکل ما این است که پیرامون باشگاه فضا بسیار مسموم است وگرنه پرسپولیس هم مشکل مالی دارد، اما آنجا برای پیشکسوتان و محیط پیرامون باشگاه مانند باشگاه استقلال این همه مشکل و حاشیه وجود ندارد.

*آقای مصطفوی به ما بگوید که چه آورده‌ای برای تیم داشته که این صحبت‌ها را می‌کند بهتر است او هم سرش به کار فنی باشد و در مدیریت باشگاه دخالت نکند و گرنه ما یکی از بهترین زمین‌های تمرینی را که در مجموعه ورزشی انقلاب قرار دارد در اختیار تیم قرار داده ایم تا بدون حاشیه تمرینشان را انجام دهند و اصلا زیبنده نیست که مربی ما درباره شیلنگ و تخته و زمین تمرینی به دنبال حاشیه سازی است.

مدیرعامل استقلال: واقعا برای فرهاد مجیدی متاسفم اما ببینمش روی ماهش را می بوسم!

*درباره اینکه مجیدی گفته باشگاه استقلال ۷۰ میلیارد تومان از حامی مالی گرفته است و مشخص نیست مدیرعامل باشگاه این پول‌ها را کجا هزینه کرده است این توضیح را دارم که‌ ای کاش دوستان با سند صحبت کنند؛ ابتدا باید از حامی مالی باشگاه تشکر کنم، زیرا ۸۰ میلیارد تومان را که کف تعهدات مالی او بوده به تیم و باشگاه پرداخت کرده است، اما من با این همه پرونده مالی که میراث مدیران قبلی باشگاه بوده است چه کنم؟ شما باورتان می‌شود که پول مجتبی جباری را من پرداخت کرده ام؟ شما باورتان می‌شود که پول پژمان منتظری را من داده ام؟ ما اگر پول گرفتن مجوز حرفه‌ای سازی را پرداخت نمی‌کردیم چگونه تیم می‌توانست در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بازی بگیرد؟ ما طلبکاران زیادی داریم که از مدیران قبلی به مدیریت من به ارث رسیده است و باید تمام این پول‌ها پرداخت شود و همه اسناد آن نیز با توجه به که ما ذیحساب دولت هستیم موجود است.

*قرارداد میلیچ قرارداد بسیار خطرناکی است، زیرا وکیل او که از قضا وکیل آقای شفر و رادوشویچ دروازه‌بان پرسپولیس است، قرارداد را فقط برای شکایت در فیفا تنظیم کرده است و ما قطعاً زیر چنین قرارداد ترکمانچای که بسته شده است، نخواهیم رفت.

*مرادمند بیش از ۵۰ درصد از باشگاه استقلال دریافتی داشته است و ما چک رضایت نامه او را از طریق مشاور هیات مدیره باشگاه به ایشان دادیم که برود به باشگاه پدیده پرداخت کند، اما متاسفانه او آن چک را به باشگاه قبلی خود نداد و از جیبش یک چک شخصی به آن‌ها داد و آن چک برگشت خورده است مقصر بنده یا باشگاه استقلال است؟‌ ای کاش آقای مرادمند حقایق را می‌گفت.

*هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارم و هر زمانی که او را ببینم روی ماهش را نیز می‌بوسم، ولی مشکل اینجاست که فرهاد مجیدی در جلساتی که با او داشتم در جریان ریز مشکلات باشگاه است، ولی نمی‌دانم چرا حرف برخی از این افرادی را که به او مشورت غلط می‌دهند، باور و قصد دارد با این صحبت‌ها آرامش تیم و باشگاه برهم بریزد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها