کد خبر : 64101

امروز بررسی پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس

امروز بررسی پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس

بالاخره بعد از حدود یک ماه از اتفاقی که در جاده فلاورجان و مسیر منتهی به ورزشگاه فولاد شهر افتاد قرار است درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس اتفاقی بیفتد.

به گزارش ایران ورزشی، روز سوم خردادماه و قبل از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس، افرادی با حمله به سمت سرخ‌‍‌پوشان اقدام به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم کردند که استرس و دلهره زیادی را بین اعضای تیم پرسپولیس به وجود آورد تا جایی که احتمال حاضر نشدن تیم پرسپولیس در آن مسابقه وجود داشت.

با توجه به اینکه این اتفاق امنیت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مردم عادی را به خطر انداخته بود، باشگاه ابتدا شکایتی را برای فدراسیون جهت رسیدگی در ارکان قضایی آن تنظیم و ارسال کرد. شکایت دوم نیز در شعبه یک بازپرسی فلاورجان اصفهان و از دو فردی انجام شد که توسط نیروی انتظامی، به عنوان مسببان حادثه، شناسایی و دستگیر شدند.

برهمین اساس قرار است جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این پرونده از ساعت 15 امروز (دوشنبه) برگزار شده و پس از آن تصمیم لازم درباره این تخلف اتخاذ شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طی روزهای اخیر بارها مسئولان باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ها و فضای مجازی خواستار تسریع در برخورد با خاطیان این پرونده شده بودند ضمن اینکه به این نکته اشاره داشتند که چرا هویت خاطیان و نیت‌شان برای انجام چنین عمل مجرمانه و خطرناکی فاش نشده است.

همچنین نکته قابل ذکر این است که بعد از این اتفاق برخی اعضای کمیته انضباطی رسیدگی به این اتفاق که بیرون از ورزشگاه رخ داده را در حوزه اختیارات کمیته متبوع خویش ندانستند و اعلام کردند این پرونده باید در کمیته اخلاق پیگیری و رأی صادر شود اما رئیس کمیته انضباطی حدود دو هفته قبل خبر از ورود این کمیته به پرونده مورد اشاره داده بود.

در عین حال وقتی از کمیته اخلاق خبری نشد با فشار افکار عمومی و هواداران پرسپولیس حالا کمیته انضباطی کمی دیر اما بالاخره قرار است به این پرونده رسیدگی کند که باید دید چه فرجامی برای خاطیان و آنهایی که در این اتفاق تلخ نقش داشتند خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها