کد خبر : 64100

بوی عدم تمدید قرارداد میلیچ به مشام می رسد / استقلال: پیشنهاد میلیچ ترکمنچای است

بوی عدم تمدید قرارداد میلیچ به مشام می رسد / استقلال: پیشنهاد میلیچ ترکمنچای است

باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد هرویه میلیچ ندارد و به نظر می‌رسد بعد از پایان فصل بیستم شاهد جدایی قطعی این بازیکن از استقلال خواهیم بود.

به گزارش ایران ورزشی، طبق صحبت‌هایی که احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داده، میلیچ به دلیل پیشنهاد نامناسب در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. مددی می‌گوید: «میلیچ به همراه وکیل‌اش قرارداد ترکمنچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادی‌اش ربط داده. شک ندارم چون دست به نوتیسش(اخطار) عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیأت مدیره هم بر ترکمنچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت.»

مددی ادامه داد: «دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، ناآگاه بودنشان است. اخیراً هم گفته‌اند که پول MRI این بازیکن را نداده‌ایم. خوب مگر فاکتوری ارائه دادید و پرداخت نکردیم؟ همه اطلاع دارند در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیأت مدیره افتاد، کلیه حساب‌های باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است.»

با توجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت هرویه میلیچ بعید است که این مدافع-هافبک کروات فصل بعد با استقلال همراهی کند. به احتمال زیاد او جزو بازیکنانی خواهد بود که فصل بعد از استقلال خواهد رفت و قراردادش تمدید نخواهد شد. با این حال میلیچ باید تا آخر این فصل به قراردادش با استقلال پایبند باشد اما بعید است با توجه به فضایی که در باشگاه استقلال شکل گرفته، این بازیکن در استقلال ماندنی باشد. هیچ بعید نیست شیخ دیاباته نیز از استقلال جدا شود چون باشگاه استقلال هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکن هیچ اقدامی انجام نداده است و به نظر می‌رسد قرارداد او با استقلال نیز بعد از پایان این فصل به پایان خواهد رسید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها