کد خبر : 64091

چشمک قاتل خونسرد پرسپولیس پس از روز پرماجرای سوپرجام + عکس

چشمک قاتل خونسرد پرسپولیس پس از روز پرماجرای سوپرجام + عکس

مهاجم جنوبی پرسپولیس شب پرماجرای در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت و در نهایت امضای خود را پای اولین قهرمانی این تیم در قرن جدید زد.

به گزارش ورزش سه، عیسی آل کثیر که به نظر از گلزنی خود در سوپرکاپ اعتماد داشت، اینبار برادر و برادرزاده‌اش را به استادیوم آزادی آورده بود تا جشن خانوادگی‌اش را در پایان این جدال پیش‌بینی کند.

در این میان اما عیسی آل کثیر بار دیگر در نقشی پررنگ در ترکیب پرسپولیس ظاهر شد؛ او که در نیمه اول فرصت چندانی برای خودنمایی مقابل کارآگاه گجت تراکتوری‌ها نداشت و نتوانست دروازه محمدرضا اخباری را با خطری جدی مواجه کند، در نیمه دوم با حرکتی انفجاری و نفوذ به عمق دفاع حریف و در ادامه با دریبلی دیدنی و از پیش برداشتن محمدرضا خانزاده، ضربه‌اش را به قعر دروازه تراکتور روانه کرد تا جشن گل خود را برپا کند.

مهاجم جنوبی پرسپولیس اما دقایقی قبل از این گل با مصدومیتی سخت مواجه شده بود؛ تصاویری که عکاس ورزش سه ثبت کرده نشان می‌دهد که این بازیکن به شدت از ناحیه انگشت دست راست دچار آسیب شده است. این مصدومیت اما چیزی نبود که او را از هدف خود برای گلزنی دور کند و او پیش از این و در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020 نیز با انگشت شکسته پا، در نقش گلزن اول سرخ‌ها ظاهر شده بود و البته پایانی تلخ را با محرومیت پشت سر گذاشته بود. 

عملیات جا انداختن انگشت دست عیسی آل کثیر در گوشه زمین توسط کادرپزشکی خیلی زود دنبال شد تا یحیی گل محمدی از تعویض این مهاجم بگذرد و فرصت لازم را برای دستیابی به هدفش به او بدهد. آل کثیر که روی سکوها برادرزاده‌اش را می‌دید با انگیزه‌ای دو چندان بازی را دنبال کرد و موفق شد در فراری جالب در ضدحمله و ضربه  تمام کننده خود، پیام آور شادی گل و کسب جام قرار گیرد. 

01614225

آل کثیر بعد از دقایقی از این گل با نظر یحیی گل محمدی از زمین خارج شد و راهی نیمکت تیمش شد تا خط حمله پرسپولیس اینبار با زوج مهدی عبدی و شهریار مغانلو در ادامه بازی به دنبال تحت فشار قرار دادن تراکتور باشد. آل کثیر نیز اینچنین با چشمک به لنز دوربین عکاس ورزش سه، تصویری دیگر از خود در این بازی ثبت کرد تا شب پرماجرای خود را در استادیوم آزادی اینچنین با فیگوری جالب تکمیل کند. 

01614258

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها