کد خبر : 64082

رونمایی از مشتری ژاپنی مهاجم پرسپولیس

رونمایی از مشتری ژاپنی مهاجم پرسپولیس

مهاجم جوان قرمزها با پیشنهادهایی از سوی تیمهای شرق آسیا مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، طی چند هفته گذشته چند بازیکن پرسپولیس سوژه اخبار نقل و انتقالاتی شده‌اند. از محمدحسین کنعانی‌زادگان که طبق ادعای رسانه‌ها قطری، کارش با باشگاه الاهلی تمام شده و فصل آینده در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند تا وحید امیری و احمد نوراللهی که گویا پیشنهادهایی از لیگ قطر داشتند اما به این پیشنهادها پاسخ منفی دادند.

حالا و طبق گزارشی که در خبرورزشی منتشر شده، مهدی عبدی مهاجم جوان قرمزها مورد توجه دو تیم ژاپنی و کره‌ای قرار گرفته است.

عبدی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشت و در بازی نیمه نهایی و فینال آسیا موفق به گلزنی به النصر و اولسان هیوندای شد، قراردادش را با پرسپولیس تا سال 1404 تمدید کرده و طبیعتا برای جدایی از پرسپولیس باید رضایت یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاهش را جلب کند.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که مشتری ژاپنی عبدی، تیم وگالتا سندای است. تیمی که در حال حاضر در رده شانزدهم جدول جی لیگ قرار دارد و فاصله‌اش با صدر جدول 40 امتیاز است.

عبدی که در نیم فصل اول شرایط خوبی را تجربه نکرده و به نیمکت پرسپولیس تبعید شده بود، در جام حذفی توانست برای پرسپولیس گل بزند و جلوی ذوب آهن در لیگ هم موفق به گلزنی شد تا نشان دهد که به روزهای خوبش نزدیک شده است.

او در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت هم هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا تبدیل به رقیب جدی عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی تیمش شود.

حالا باید دید یحیی و باشگاه پرسپولیس با جدایی این مهاجم جوان موافقت خواهند کرد یا اینکه ترجیح می‌دهند کماکان این بازیکن در در تیمشان حفظ کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها