کد خبر : 64075

آقا قایدی این نکته را فراموش نکن

آقا قایدی این نکته را فراموش نکن

مهدی قایدی به زور از مربیان استقلال مرخصی نگرفت اما به هرحال در بدترین زمان ممکن قبل از یک بازی حساس مرخصی گرفت و بدتر این که در تمرین شنبه تیمش هم شرکت نکرد.

به گزارش خبرورزشی - بارها و بارها از توان، هوش و استعداد بی نظیر مهدی قایدی تعریف و تمجید کردیم به طوری که حتی برخی از هواداران استقلال به ما گفتند زیاد از این بازیکن با استعداد تعریف نکنید! اینبار اما باید از کادر فنی استقلال پرسید دلیل مرخصی دادن شما به قایدی آن هم در حالی که دیاباته هم به تهران برنگشته بود، چیست؟

اگر قایدی شأن پیراهن استقلال را رعایت نمی‌کند، شما چه دلیلی برای مرخصی دادن به او داشتید و حالا که مرخصی سه روزه اش از ۴ روز هم بیشتر طول کشیده، چطور می‌خواهید مقابل پدیده مشهد به او بازی بدهید؟

در این که قایدی از نظر فنی یک بازیکن مستعد و آینده دار است، شکی نیست اما بهرحال این انتظار از او که حالا یک بازیکن ملی محسوب می‌شود، می‌رود که قدر پیراهن تیم بزرگ استقلال را بیشتر بداند و حداقل اگر مرخصی می‌گیرد، به موقع برگردد. حالا بماند که مرخصی گرفتن هم زمان و قواعد خاص خود را دارد و شاید اگر بازیکن دیگری در شرایط مشابه قایدی مرخصی می‌خواست با درخواستش موافقت نمی‌شد.

شاید هم قایدی از بازی با پدیده مشهد محروم است و فقط خودش و کادر فنی استقلال از این موضوع باخبرند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها