کد خبر : 64058

ترس استقلال از تکرار ماجرای ویلموتس در قرارداد گابریله پین

ترس استقلال از تکرار ماجرای ویلموتس در قرارداد گابریله پین

آبی‌ها با مربی ایتالیایی بر سر بندهای قرارداد به مشکل خورده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ یکی از اختلافات فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال و مدیریت آبی ها، قرارداد گابریله پین دستیار جدیدش است. فرهاد گفت باشگاه قرارداد تنظیم کرده که مربی ایتالیایی بر حسب آن اجازه ندارد به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت کند.

مددی امروز در واکنش به این اظهارات گفت: «علی رغم اینکه آمدن گابریله پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، ولی با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای ایشان تنظیم کنیم. از سوی امور بین الملل باشگاه قرارداد پین را برای مجیدی ارسال کردیم تا برای پین ارسال کنند. بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم‌تر است و من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و ... نمی‌روم. »

مددی اضافه کرد: «اگر درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهادمان را دادیم و این بند را در قرارداد گذاشتیم منتظر هستیم اگر آقای پین نظری دارند به ما بگویند و نسخه نهایی را ویرایش کنیم. اصلا مذاکره یعنی همین که روی بندهای مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها