کد خبر : 64053

نقشه میلیچ علیه استقلال از زبان مددی

نقشه میلیچ علیه استقلال از زبان مددی

مدافع آبی‌ها هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی خواهان تمدید قرارداد هرویه میلیچ است. این بازیکن اما هنوز با آبی ها به توافق نرسیده است.

در حالی که ابهامات زیادی وجود دارد، احمد مددی مدیرعامل استقلال فاش کرد این بازیکن خواسته های غیر معقولی از آنها دارد. او امروز دست به افشاگری در این زمینه زد و توضیح داد: «میلیچ به همراه وکیل اش قرارداد ترکمانچای را به تیم استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده است و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم.»

او اضافه کرد: «حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه دادید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیات مدیره افتاد، کلیه حسابهای باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها