کد خبر : 64041

می‌خواهند بازیکن استقلال را شبانه ببرند!

می‌خواهند بازیکن استقلال را شبانه ببرند!

استقلال در بحران مشکلات مالی می‌سوزد و هر روز ابعاد تازه‌تری از این چالش آشکار می‌شود. طی روزهای گذشته نفراتی مثل رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی از حضور در تمرینات سر باز زدند که عمده بهانه‌های آنها مربوط به مسائل مالی می‌شد. حالا اما یک بازیکن استقلال با دردسر بزرگ‌تری مواجه شده است.

به گزارش دنیای‌‌اقتصاد، حرف از محمدحسین مرادمند است که ابتدای فصل در دوراهی حضور در پرسپولیس یا استقلال بود و تیم دوم را برگزید. او مبلغی را هم از جیبش برای دریافت رضایت‌نامه از باشگاه پدیده یا همان شهرخودرو مشهد پرداخت کرد و حالا گویا همین مساله برای مدافع میانی آبی‌ها دردسر درست کرده است.

دیروز «ایسنا» یک گزارش در این مورد منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: «محمدحسین مرادمند درحالی تابستان سال ۱۳۹۹ از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از این مبلغ را طی سه قسط در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ از استقلال وصول کند، اتفاقی که ظاهرا با بدقولی مدیران استقلال روبه‌رو شده و تا امروز با گذشت شش ماه از آن زمان، پولی بابت این انتقال پرداخت نشده‌ است.

از آنجا که چک‌های شخصی حسین مرادمند خرج شده، دارندگان این چک‌ها به‌دلیل عدم وصول مبلغ آن، به‌دنبال گرفتن حکم جلب هستند.» عجیب‌تر اینکه طلبکاران برای وصول پول‌شان مرادمند را به حضور در هتل محل اقامت تیم تهدید کرده‌اند. او در این مورد به «ورزش‌سه» می‌گوید: «به‌دلیل پاس نشدن چک‌های رضایت‌نامه‌ انتقالم به استقلال، گفتند با حکم جلب شب قبل بازی با استقلال به هتل می‌آییم!» صد البته قصه حکم جلب در فوتبال ایران بسیار طولانی است. مثلا سر انتقال مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال هم قرار بود سعید آذری با حکم جلب امیرحسین فتحی، مدیرعامل وقت استقلال به تهران بیاید، اما این مسائل همیشه دقیقه نود حل می‌شود. شما فقط عمق حرفه‌ای‌گری در فوتبال ایران را ببین!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها