کد خبر : 64021

نمی خواهم شبیه کنعانی زادگان باشم

نمی خواهم شبیه کنعانی زادگان باشم

مدافع گل گهر سیرجان امیدوار به کسب سهمیه است تا بتوانند باعث خوشحالی مردم استان کرمان شوند.

به گزارش ورزش سه ، گل‌گهر سیرجان برای دیدار حساس استقلال در تاریخ چهارم تیرماه آماده می‌شود علیرضا ابراهیمی در خصوص شرایط تیمشان به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه روند خوبی داشتیم به ضرر ما شد لیگ تعطیل شد ولی چاره ای نبود و باید این اتفاق می‌افتاد. یک اردو خیلی خوب در مشهد داشتیم و دو بازی دوستانه خوب انجام دادیم. مصدومان ما هم به جمع ما اضافه شدند و موفق شدیم در مشهد بازی های مان را با دو برد پرگل پشت سر بگذاریم. امروز هم یک بازی دوستانه مقابل پیکان داریم و برای دیدار با استقلال آماده می شویم.

او در مورد دیدار با استقلال که روز جمعه برگزار می‌شود ادامه داد: تمام بازی‌های ما حساس است. بازی با استقلال شرایطش فرق می‌کند و هفته بعد هم ما با پرسپولیس بازی داریم. از طرفی بچه های ما بازیکنان سابق استقلال بودند و سرمربی ما قبلاً هدایت این تیم را بر عهده داشته. آنها سوم جدول هستند و ما چهارم جدولیم و همین موضوع به حساسیت اضافه می کند. ما می رویم که انشاالله سه امتیاز را بگیریم.

بازیکن گل گهر در مورد تشابهش با حسین کنعانی زادگان دفاع وسط پرسپولیس عنوان کرد: خیلی شبیه هم هستیم ولی من دارم ریش و سبیل هایم را کامل میزنم تا کمی فرق داشته باشیم(می خندد). از نظر سبک بازی و قیافه خیلی شبیه هم هستیم و به ما دوقلوهای فوتبال ایران می گویند.

ابراهیمی در پایان افزود: انشالله آخر فصل بتوانیم یک هدیه خوب به مردم استان کرمان به خصوص مردم سیرجان بدهیم و سهیمه آسیایی را کسب کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها