کد خبر : 63981

معمای زوج عیسی در خط حمله پرسپولیس در بازی سوپرجام

معمای زوج عیسی در خط حمله پرسپولیس در بازی سوپرجام

پرسپولیس عصر فردا بعد از 27 روز در یک مسابقه رسمی شرکت خواهد کرد و چشم علاقه‌مندان این تیم به سوپرجام خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی، با این حال شرایط تیم همان‌گونه که یحیی گل‌محمدی اعلام کرده نرمال نیست چرا که طی دو هفته گذشته، او نیمی از نفرات تیم اصلی‌اش را در اختیار نداشته و با تیم نصف و نیمه‌ای تمرین کرده است. با این وجود بعد از بازگشت ملی‌پوشان و در نظر گرفتن مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا خیلی‌ها دوست دارند ببینند سرخ‌ها با چه ترکیبی در مقابل تراکتور به میدان خواهند رفت.

در عین حال به نظر می‌رسد ترکیب اصلی سرخ‌ها غیر از یک پست در سایر نقاط مشخص است و فقط یک ابهام دارد. به احتمال زیاد پرسپولیس با حامد لک درون دروازه، سیدجلال و کنعانی در مرکز و شیری و آقایی در جناح راست و چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد. سرلک و نوراللهی در مرکز و ترابی و پهلوان در جناح راست و چپ خط میانی بازی خواهند کرد. در خط حمله حضور عیسی آل کثیر در ترکیب قطعی است اما زوج او مشخص نیست. شهریار مغانلو هنوز شرایط بازی در ترکیب اصلی را ندارد و از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد تا یحیی از بین عبدی و عالیشاه دست به انتخاب نهایی بزند. عبدی اخیراً آماده شده و بعد از گلزنی مقابل ذوب‌آهن در بازی‌های تدارکاتی هم خوب گل زد اما عالیشاه هم جزو بهترین‌های بازی ذوب‌آهن بود و در تمرینات دو هفته اخیر نیز حضور مستمر داشته یعنی نمی‌توان از او چشم پوشید.

با این وجود مشخص نیست آیا زوج عیسی – عالیشاه را در بازی سوپرجام ببینیم یا عبدی کنار آل کثیر کار را شروع خواهند کرد هر چند احتمال به میدان رفتن ارنج اول کمی بیشتر است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها