کد خبر : 63980

2 ملی پوش فیکس پرسپولیس با یک جلسه تمرین در سوپرجام به میدان می روند

2 ملی پوش فیکس پرسپولیس با یک جلسه تمرین در سوپرجام به میدان می روند

پرسپولیس در شرایطی فردا شب بازی سوپرجام را برگزار خواهد کرد که از همان لحظه اعلام تاریخ این مسابقه کادر فنی نگران شرایط ملی‌پوشان‌شان بودند و البته تیمی که نیمی از نفراتش را در اختیار نداشت.

به گزارش ایران ورزشی، جدا از کامیابی‌نیا و امیری دو ملی‌پوش مصدوم پرسپولیس که غیبت‌شان در بازی فردا شب قطعی است بحث خستگی دیگر نفرات ملی‌پوش در آستانه این مسابقه مهم هم اهمیت زیادی برای مربیان پرسپولیسی داشت.

تیم ملی سه‌شنبه به تهران برگشت که ملی‌پوشان بعد از ورود به تهران در مراسم وزارت ورزش شرکت کردند. چهارشنبه تمرین پرسپولیس تعطیل بود و ملی‌پوشان مثل بقیه تیم یک روز استراحت کردند.

صبح پنجشنبه تمرین بدنسازی تیم در سالن برگزار شد که از بین ملی‌پوشان فقط سیامک نعمتی در آن شرکت کرد. در تمرین بعد از ظهر پنجشنبه اما سایر نفرات ملی‌پوش هم حاضر بودند ولی کادر فنی با در نظر گرفتن شرایط این بازیکنان فقط به کنعانی‌زادگان و نوراللهی ریکاوری تجویز کرد. در واقع به نعمتی، سرلک و ترابی که در بازی‌های ملی منامه یا بازی نکرده بودند یا کمتر بازی کرده بودند بیش از این استراحت نداد و آنها در تمرین گروهی شرکت کردند اما نورللهی و کنعانی که جزو نفرات اصلی تیم ملی در منامه بودند تنها به دویدن دور زمین مشغول شدند و ریکاوری کردند.

با این حساب این دو بازیکن بدون حضور در تمرینات تاکتیکی و گروهی تنها دیروز در تمرین سبک که شامل مرور کارهای تاکتیکی و ضربه به دروازه است شرکت کردند و شاید تا حدودی این مسأله با احتمال بالای قرار گرفتن‌شان در ترکیب اصلی کیفیت بازی آنها و کلیت تیم را تحت تأثیر قرار دهد هر چند از نظر هماهنگی در این مقطع فصل مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها