کد خبر : 63897

چرا قرارداد شیری و عالیشاه با پرسپولیس تمدید نشد؟

چرا قرارداد شیری و عالیشاه با پرسپولیس تمدید نشد؟

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه‌اش تأکید کرد که با توجه به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر و برگزاری مسابقات ملی تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل وحید امیری، احمد نوراللهی و حسین کنعانی زادگان که در تهران نبودند به تعویق افتاده و بعد از بازگشت آنها دنبال می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی، با این حال در بین اسامی نفراتی که قراردادشان باید تمدید شود، نام مهدی شیری و امید عالیشاه هم دیده می‌شود که آنها جایی نرفته بودند و در تهران حضور داشتند اما قرارداد آنها تمدید نشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس طی سه هفته اخیر هیچ مسابقه‌ای نداشت و حتی تمرینات تیم هم به مدت یک هفته تعطیل بود اما موضوع تمدید قرارداد شیری و عالیشاه که در تهران بودند هم دنبال نشد یا اگر دنبال شد به نتیجه نرسید.

در مورد بازیکنان ملی‌پوشی مثل کنعانی‌زادگان و نوراللهی صحبت از پیشنهاد قطری است و طبیعی است که تمدید قرارداد با آنها و همچنین وحید امیری ستاره تیم ملی کار سخت‌تری باشد اما سؤال اینجاست که چرا تمدید قرارداد عالیشاه و شیری پیش نرفته است؟ در این میان یا کادر فنی و باشگاه روی این دو بازیکن نظر ندارند یا کوتاهی صورت گرفته است. شاید هم باشگاه برای تمدید قرارداد با این دو بازیکن پا پیش گذاشته اما آنها فعلاً قصد ندارند جواب بدهند و مطابق انتظار تا پایان فصل صبر خواهند کرد. به نظر می‌رسد بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم با توجه به درگیری با مسابقات پیش رو که اتفاقاً بسیار هم فشرده خواهد بود برای مذاکرات جدی جواب درستی به باشگاه ندهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها