کد خبر : 63895

آغاز بازی نقل و انتقالاتی استقلال / مهدی قایدی برای مذاکره به امارات رفت؟

آغاز بازی نقل و انتقالاتی استقلال / مهدی قایدی برای مذاکره به امارات رفت؟

سفر مهدی قایدی به امارات چه جنبه تفریحی داشته باشد و یا پیرو همان مذاکرات برای رفتن به تیم جدید، وظایف مدیران استقلال در نقل و انتقالات پیش رو نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش ایران ورزشی، مهدی قایدی در استقلال بماند یا از استقلال برود، استقلال برنده است. ماندن او که بسیار هم بعید است، منجر به حفظ شاکله یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر برای فصل بعد خواهد شد و جدایی‌اش هم ضرری برای استقلال به همراه نخواهد آورد و سود مالی قابل توجهی به این باشگاه خواهد رساند که می‌توان با حق ترانسفر او استقلال را با بهترین بازیکنان لیگ تقویت کرد.

با توجه به اینکه قرار است قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی نیز لغو شود، مدیران استقلال فرصت جذب بازیکنان خارجی با کیفیت را دارند. کما اینکه در سال‌های اخیر با جذب تیام و دیاباته به همگان ثابت شد که اگر مدیریت مناسبی در نقل و انتقالات باشد، جذب چنین بازیکنانی که کیفیتی فراتر از لیگ ایران دارند، دور از ذهن نیست.

آنچه استقلال را در این بازه حساس به موفقیت نقل وانتقالاتی نزدیک می‌کند، پیگیری وضعیت ستاره‌های تیم است. نه فقط مهدی قایدی که احتمال جدایی‌اش بسیار است، بلکه دیگر بازیکنان نیز در معرض جدایی قرار دارند و باشگاه باید در مواجهه با آنها مجدانه برخورد کند. شیخ دیاباته اوضاع نامشخصی با استقلال دارد. باید روشن شود که استقلال این بازیکن را می‌خواهد یا خیر؟! اگر نمی‌خواهد جانشینش کیست؟! فرشید اسماعیلی نیز یکی از ناراضی‌ها است. وضعیت قرارداد او که یکی از بهترین‌های فصل بود نیز باید روشن شود. نام‌های دیگری را هم می‌شود کنار هم قطار کرد اما مهم‌ترازهمه اینها مدیریت باشگاه استقلال هم هست که باید رئیس و مرئوسش مشخص باشد. سرعت در انتخاب مدیران آینده استقلال و تشکیل یک تیم مدیریتی منسجم و با تجربه که فوت و فن را هم بدانند، می‌تواند آینده روشنی را پیش روی استقلال تصویر کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها