کد خبر : 63837

اسلحه پنهان اسکوچیچ در تیم ملی

اسلحه پنهان اسکوچیچ در تیم ملی

علی قلی‌زاده از بازیکنانی است که از روز اول مورد اعتماد اسکوچیچ بود و در سه بازی دوستانه مقابل ازبکستان، بوسنی و سوریه حضور داشت.

به گزارش ایران ورزشی، با اضافه شدن نفرات جدید به اردوی تیم ملی پیش از سفر به منامه احتمال می‌رفت که موقعیت بازیکن شارلروا در ترکیب اصلی به خطر بیفتد ولی اسکوچیچ اعتمادش به او را از دست نداد. قلی‌زاده در بازی مقابل هنگ‌کنگ در ترکیب اصلی بود و در روزی که به نظر می‌رسید بازیکنان بعد از اردوی کیش هنوز سنگین هستند، با زدن گل اول گره بازی را باز کرد.

او مقابل بحرین هم در ترکیب اصلی بود و نمایش خوبی داشت. بازی مقابل کامبوج که اسکوچیچ تصمیم به بازی دادن به بازیکنان ذخیره و استراحت دادن به تعدادی از بازیکنان اصلی گرفت، قلی‌زاده بیرون نشست، ولی در بازی حساس مقابل عراق که حکم فینال گروه را دارد به ترکیب اصلی برگشت.

در نیمه اول که عراق با فوتبال تخریبی و فشردگی خط دفاع و میانی تمام فضاها را بسته بود، او یک بار دیگر به کمک تیم ملی آمد و با پاس درخشانی که به حاجی‌صفی داد، نقش پررنگی در گل سردار آزمون داشت. او با این پاس نشان داد که اسلحه پنهان اسکوچیچ است و بی‌دلیل نیست که با وجود ترافیک خط میانی‌ این بازیکن جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی دارد.

ساعتی قبل از بازی حساس تیم ملی خبر رسید که قلی‌زاده در فهرست خرید فصل آینده باشگاه نانت فرانسه است و احتمال می‌رود بعد از قدوس به دومین بازیکن ایرانی لوشامپیونا تبدیل شود. مجی بیات که همه‌کاره باشگاه نانت در نقل و انتقالات است این پرونده را پیش می‌برد. او همان فردی است که بازیکنان ایرانی را به بلژیک برد و بعید است مشکلی در راه این انتقال پیش بیاید. البته رسانه‌های فرانسوی نوشته‌اند که باشگاه‌های دیگری در فرانسه هم پس از عملکرد خوب قلی‌زاده در لیگ بلژیک خواهان او هستند. پس از نمایش خوب این بازیکن در منامه، انتقال به لیگ فرانسه می‌تواند بهترین پاداش برای این بازیکن مؤثر و کم‌ادعا باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها