کد خبر : 63825

صعود و طلسم شکنی و عبور از از دوران تاریک مارک ویلموتس با آقای دراگان اسکوچیچ

صعود و طلسم شکنی و عبور از از دوران تاریک مارک ویلموتس با آقای دراگان اسکوچیچ

تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ ماموریت غیرممکن منامه را ممکن کردند و با 4 برد مقتدرانه همه آنچه را که می خواستیم با خود به ارمغان آوردند.

تیم ملی ایران پس از دوران سیاه مارک ویلموتس که ما را تا آستانه حذف از مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پیش برده بود، یک بازگشت رویایی را رقم زد.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ علاوه بر صعود بی اما و اگر به عنوان تیم صدرنشین گروه در این تورتمنت توانست دو طلسم را هم برای فوتبال ایران بشکند.

نخست بردن بحرین در خاک این کشور که تاکنون میسر نشده بود و دیگری عدم پیروزی برابر عراق در یک دهه گذشته. آخرین بار ایران در یک بازی رسمی عراق را در سال 2011 برده بود.

امشب اما تیم ایران توانست با یک بازی برتر با تگ گل سردار آزمون به برتری برسد. این در حالی بود که چند گل نیز به دلیل عدم دقت در زدن ضربه آخر وارد دروازه عراق نشد.

اما مهمتر از همه اینها شاید عبور از دوران تیره مارک ویلموتس باشد که با این بازیکنان شایسته و تحت هدایت اسکوچیچ رقم خورد.

تیم ایران اکنون به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد و به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی رفت و روسیاهی آنچه در دور رفت بازی ها رقم خورد ماند برای کسانی که مارک ویلموتس را به تیم ملی ایران تحمیل کرده بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها