کد خبر : 63786

دقیقاً چه کسانی از سمت پرسپولیس به ساسی و تفضلی پیشنهاد دادند؟

دقیقاً چه کسانی از سمت پرسپولیس به ساسی و تفضلی پیشنهاد دادند؟

چند روز قبل رایان تفضلی بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در لیگ دسته اول انگلیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد پیشنهاد پرسپولیس به او که قبل‌تر در رسانه‌ها بازتاب یافته بود درست است. بعد از آن ماجرای ساسی هافبک تونسی مطرح شد و اینکه حالا که الزمالک او را نمی‌خواهد پرسپولیس و الدحیل دنبال او هستند.

به گزارش ایران ورزشی، این خبر دو بار در رسانه‌های عربی بازتاب داشت و البته به صورت غیر مستقیم از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. در عین حال دیروز حس حضور این بازیکن در الدحیل جدی‌تر شد اما هیچ‌کس نفهمید در شرایط فعلی و در حالی که بحث بستن تیم فصل آینده پرسپولیس کاملاً در سکوت و بی‌خبری دنبال می‌شود آیا علاقه کادر فنی پرسپولیس به ساسی با رقمی که او دارد درست است و اصلاً مربیان پرسپولیس این بازیکن را کجا دیده و پسندیده‌اند؟

گفته می‌شود واسطه‌هایی که مانوئل ژوزه سرمربی سابق الاهلی مصر را به پرسپولیس آورده بودند، در تلاش برای لینک کردن ساسی به سرخ‌پوشان پایتخت بوده‌اند یعنی این مسأله از سوی واسطه‌ها مطرح شده و درخواستی از سوی کادر فنی پرسپولیس وجود نداشته.

بحث حضور رایان تفضلی مدافع میانی شاغل در فوتبال انگلیس هم یک ماه پیش مطرح شد و با تأیید او درباره علاقه پرسپولیس به این بازیکن حالا سؤالی پیش می‌آید مبنی بر اینکه آیا باز هم واسطه‌هایی سعی در حضور این بازیکن در پرسپولیس دارند یا واقعاً کادر فنی سرخ‌ها او را رصد کرده و برای دفاع میانی‌شان مد نظر دارند؟ البته از این قبیل شایعات تا سه چهار ماه آینده زیاد خواهیم شنید اما خوب است بدانیم دقیقاً چه کسانی و چطوری اخبار مربوط به علاقه پرسپولیس به این بازیکنان را (اگر واقعی باشد) در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح می‌کنند و پیش می‌برند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها