کد خبر : 63761

ستاره سپاهان خرید احتمالی پرسپولیس را لو داد

ستاره سپاهان خرید احتمالی پرسپولیس را لو داد

امید نورافکن یکی غایبان اردوی تیم ملی به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت نتوانست ملی‌پوشان فوتبال ایران را در منامه بحرین همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان که قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد، در شرایطی این روزها دور از اردوی تیم ملی در اصفهان روزهای خود را می‌گذراند، که در فهرست دراگان اسکوچیچ جای داشت و سرمربی کروات اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی او دارد اما مصدومیت نورافکن باعث دور ماندن او از اردوی تیم ملی شد و حالا در گذراندن دوران نقاهت است تا بتواند در ادامه فصل تیم باشگاهی‌اش را همراهی کند.

این بازیکن جوان فوتبال ایران شب گذشته در گفتگو با برنامه «ضربه آزاد» درباره موضوعاتی مختلفی از جمله از دست دادن اردوی تیم ملی، شرایط سپاهان در لیگ برتر و سقف آرزوهای خود در این تیم و ... صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

سپاهان یکی از بهترین‌ها و شاید بهترین تیم لیگ است

امیدوارم در ادامه راه بتوانم به تیم سپاهان کمک کنم و بتوانیم به خواسته‌مان که همه آن را می‌دانند و آرزوی خودم که خودم را مستحق قهرمانی می‌دانم، به آن برسم و اگر نرسم واقعا برای من به حسرت تبدیل می‌شود و دوست دارم قهرمان امسال شویم؛ شما الان گل زده تیم سپاهان را نگاه کنید و با تمام تیم‌ها از جمله پرسپولیس مقایسه کنید، برای همین می‌گویم که ما با اختلاف دو برابر نسبت به تیم دوم فقط گل زدیم.

استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها هم باور دارند که قهرمانی مال ماست!

دو تعطیلی در لیگ برتر داشتیم که در هر دو تعطیلی تیم ما صدر جدول بوده است، تعطیلی قبلی که در عید نوروز بود که فکر می‌کنم برای تیم ملی بود و این تعطیلی که بازهم برای تیم ملی است، تیم سپاهان صدر جدول است؛ می‌دانم هواداران سپاهان این مسئله را می‌دانند و حتی هواداران استقلال و پرسپولیس هم می‌دانند که سپاهان حقش امسال قهرمانی است و اگر قهرمان هم نشود، هواداران تیم‌مان می‌دانند که ما همه تلاش و زحمات و هر کاری که بگویند را انجام داده‌ایم.

جلوی پرسپولیس 6 دقیقه وقت اضافی دادند، 2 دقیقه کمتر می‌گیرند ما می‌توانستیم در همان 2 دقیقه 3 4 موقعیت دیگر خلق کنیم و حتی بازی را ببریم؛ این‌ها چیزهایی هستند که واقعی‌اند و باید به آن‌ها بپردازیم. خیلی خوشحالم که زیرنظر آقای محرم نویدکیا و هم‌چنین کادرشان دارم کار می‌کنم.

گل زدن به پرسپولیس را بیشتر از همه تیم‌ها دوست دارم

گل زدن به پرسپولیس را بیشتر دوست دارم؛ دلیلش این است که واضح بگویم وقتی جلوی تیم پرسپولیس داری بازی می‌کنی، بازی پخش زنده است و پرسپولیس تیم خوب کشورمان است و به اندازه سپاهان دارد قهرمانی کسب می‌کند؛ قدرت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اندازه هم است و هر سال برای قهرمانی جنگ دارند و این رقابت چه ما به تهران می‌رویم و چه آن‌ها به اصفهان می‌آیند ادامه دارد.

امیدوارم در جام حذفی به پرسپولیس بخوریم

احسان پهلوان هم اگر اشتباه نکنم دوست داشت به سپاهان بیاید؛ یا بقیه بازیکنانی که در تیم‌های دیگر بازیکنان می‌کنند به نظر من به این درک رسیده‌اند که سپاهان یکی از بهترین تیم‌هاست، راحت می‌توانم بگویم بهترین است. من خودم با گوش خودم شنیدم که سرپرست تیم پرسپولیس آقای پیروانی گفتند که تیم خوب سپاهان با امکانات بالا، یعنی آن‌ها هم قبول دارند که تیم سپاهان، تیم خوب و پرقدرتی است و وقتی به اصفهان می‌آیند از قدرت این تیم آگاه هستند و می‌دانند با چه تیمی بازی دارند.

من می‌خواستم بگویم که احسان پهلوان هم دوست داشت به اینجا بیاید و در بازی با پرسپولیس هم من تمام توانم را گذاشتم، به این حس رسیده بودم که اگر آن چهار پنج اضافی را داور بازی می‌گرفت، می‌توانستیم بازی را پیروز شویم؛ امیدوارم در جام حذفی شرایط طوری پیش برود که بتوانیم دوباره با پرسپولیس بازی کنیم.

از قلی‌زاده، امیری و ترابی دعوت می‌کنم به سپاهان بیایند!

من می‌دانم شاید هم دوست نداشته باشند که بگویم ولی علی قلی‌زاده پرسپولیسی است؛ واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید، این تیم را انتخاب می‌کند؛ ولی من اگر بخواهم یک بازیکن را خارج از تیم سپاهان دعوت کنم تا به این تیم بپیوندد، مهدی ترابی را انتخاب می‌کنم و دوست دارم که بیاید اما او هم بازیکن تیم رقیب ما است و فکر نمی‌کنم به او اجازه جدایی بدهند. قبل از مهدی ترابی، وحید امیری را به حضور در سپاهان دعوت می‌کنم.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها