کد خبر : 63701

هافبک خوبی که در پرسپولیس بالاخره دیده شد

هافبک خوبی که در پرسپولیس بالاخره دیده شد

میلاد سرلک دو روز بعد از پیوستن به اردوی تیم ملی اولین بازی ملی‌اش را هم در منامه و مقابل کامبوج انجام داد.

به گزارش ایران ورزشی، سرلک که در لیست اولیه اسکوچیچ قرار داشت در نهایت خط خورد و به منامه نرفت اما بعد از مصدومیت وحید امیری به تیم ملی دعوت شد. سرلک در نیمه دوم بازی با کامبوج در نقش بازو به میدان آمد و اولین بازی ملی‌اش را انجام داد تا یک اتفاق ویژه برایش رقم خورده باشد.

سرلک قبل‌تر در ترکیب سپاهان، نساجی و پدیده به عنوان یک بازیکن خوش‌نقش و کاربلد در مرکز میدان خودی نشان داده بود اما خودش هم خوب می‌داند که اگر پرسپولیسی نمی‌شد هیچ‌وقت به تیم ملی راه پیدا نمی‌کرد و حالا بیشتر از همیشه خودش را مدیون پرسپولیس می‌داند و به بزرگی این باشگاه واقف است.

سرلک سال گذشته در بدو ورود به پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان خوش درخشید اما در لیگ برتر تا حدودی نوسان داشت. در عین حال رقابت او با کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در میانه میدان پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین رقابت‌هاست و همچنان ادامه دارد. سرلک این فصل چند نمایش خوب داشته اما کادر فنی پرسپولیس معتقد است او بیشتر از اینکه در بازو کارایی داشته باشد در پست هافبک دفاعی توانمند‌تر است. سرلک نسبت به ابتدای فصل در هفته‌های اخیر کمتر بازی کرده اما مثل دربی هر وقت به عنوان بازیکن تعویضی هم آمده مؤثر کار کرده و شایستگی دعوت به تیم ملی را داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها