کد خبر : 63700

تصمیم زیرکانه دراگان اسکوچیچ در استفاده از پرسپولیس

تصمیم زیرکانه دراگان اسکوچیچ در استفاده از پرسپولیس

دراگان اسکوچیچ شاید مربی شناخته شده‌ای در سطح اروپا نباشد و رزومه‌اش جالب به نظر نرسد اما او برای ورود به مسابقات خطرناک منامه تصمیم زیرکانه و هوشمندانه‌ای گرفت تا از راهی کوتاه‌تر به نتیجه برسد.

به گزارش ایران ورزشی، اسکوچیچ که تیم ملی را بدون بازی تدارکاتی به منامه برد در شرایطی پا به این مسابقات گذاشت که با توجه به نتایج بد تیم ملی در زمان ویلموتس محکوم به برد در تمام بازی‌ها بود که با سه برد متوالی شرایط برای او و تیم ملی تغییر کرد و حالا در وضعیتی خاص حتی با تساوی مقابل عراق هم احتمال صعود به مرحله بعد وجود دارد.

اسکوچیچ اما با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشت و نبود بازی تدارکاتی و اردوهای طولانی تصمیم گرفت برای رسیدن به نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بنیان تیمش را براساس موفق‌ترین تیم داخلی بچیند. او تا حدودی مثل آنچه در تیم ملی آلمان و باشگاه بزرگ بایرن مونیخ اتفاق می‌افتد رفتار کرد و با دعوت 7 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی و استفاده از غالب آنها کاری کرد تا نیمی از تیم با هماهنگی قبلی وارد میدان شوند.

یادمان نرود بیرانوند و شجاع هم تازه چند ماهی است که از پرسپولیس جدا شده‌اند و درک متقابل و درستی از بازی کنار نفراتی مثل کنعانی‌زادگان، امیری یا نوراللهی و ترابی دارند. در واقع اسکوچیچ با این تصمیم هم به خودش کمک کرد هم به تیم ملی تا از دل این هماهنگی‌ها به نتیجه مطلوب برسد که خوشبختانه تا اینجا به هدفش هم رسیده است.

البته تصمیمی که دراگان گرفت برای تیم پرسپولیس در آستانه مسابقات حساس پیش رو چندان جالب نبود اما اولویت‌های او مشخص بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها