کد خبر : 63628

گابریله پین با ویزای توریستی به استقلال می آید؟

گابریله پین با ویزای توریستی به استقلال می آید؟

فرهاد مجیدی اصرار بسیاری به همکاری با یک دستیار ایتالیایی دارد و درهمین راستا چند روز قبل اعتراض‌هایی نسبت به فراهم نشدن مقدمات حضور فرد مورد نظرش در استقلال داشت و حتی سیاستگذاری‌ها در وزارت ورزش و جوانان را مورد انتقاد خود قرار داد.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از انتقادهای مجیدی که منجر به اعتراض‌هایی از سوی هواداران نسبت به برخی سیاست‌ها شد، ظاهراً مقدمات حضور دستیار مورد نظر فرهاد مجیدی فراهم شده است. در همین راستا باشگاه استقلال نیز بیانیه‌ای را صادر کرده است.

باشگاه استقلال در بیانه خود نوشته: در خصوص ویزای گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی، با مساعدت مشاور محترم هیأت مدیره، اقدامات لازم صورت گرفته و امور بین‌الملل باشگاه از طریق وزارت خارجه پیگیر مسأله صدور ویزای ایشان است تا هرچه سریعتر به ایران بیاید. به دلیل ممنوعیت جذب مربی خارجی، اخذ ویزا از مسیر معمول فدراسیون و وزارت ورزش امکان پذیر نیست و به همین دلیل روند صدور ویزای ایشان کمی زمانبر شده است.

باشگاه استقلال با انتشار این بیانیه به نوعی قصد داشته شرایط خاص اخذ ویزا برای این مربی ایتالیایی را برای هواداران شفاف کند تا مشخص شود که به دلیل شرایط خاصی که در فصل جاری پیش آمده، اخذ ویزا دیگر از طریق وزارت ورزش امکان پذیر نیست و از مجرای دیگری باید زمینه حضور مربی خارجی فراهم شود.

گفته می‌شود احتمال دارد ویزای مربی مورد نظر سرمربی استقلال به شکل ویزای توریستی صادر شود تا این مربی بتواند به ایران بیاید و فرهاد مجیدی را در تمرینات استقلال همراهی کند.

البته سرمربی استقلال در این ایام به طور مجازی با گابریل پین در تماس بوده و مشاوره‌هایی از این مربی گرفته است اما بدون شک حضور فیزیکی این مربی می‌تواند کمک بیشتری به او در پیش بردن امور فنی استقلال داشته باشد.

با این وجود مشخص نیست که چه زمان پین به ایران خواهد آمد. اگر مسئولان به دنبال اخذ ویزای توریستی برای این مربی ایتالیایی باشند بدون شک باز هم زمان خواهد برد و احتمالاً پین قبل از پایان تعطیلات و شروع دوباره بازی‌ها در تمرینات استقلال حاضر نخواهد شد و احتمالاً این مربی بعد از شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر در استقلال حاضر خواهد بود.

مربی مورد نظر سرمربی استقلال عقبه قابل قبولی دارد و در تیم ملی ایتالیا هم فعالیت کرده است. خیلی‌ها بر این باورند تجربه پین می‌تواند فقدان یک دستیار مناسب روی نیمکت استقلال در کنار فرهاد مجیدی را تا حدی جبران کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها