کد خبر : 63618

یک پرسپولیسی دیگر سوپرجام را از دست داد

یک پرسپولیسی دیگر سوپرجام را از دست داد

با توجه به خستگی محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، بازی سوپرجام می‌توانست فرصت خوبی برای فرشاد فرجی باشد اما...

به گزارش خبرورزشی - درگیری لحظات پایانی شهرآورد و زد و خورد با بهزاد غلامپور سبب شد تا مدافع شماره ۳ سرخپوشان یک کارت قرمز از اکبریان بگیرد و بعد با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شود و شانس حضور در بازی با ذوب آهن را از دست بدهد.

اگر فرجی در این بازی محروم نبود، با توجه به غیبت سیدجلال حسینی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی را تشکیل می‌داد و حتی احتمال داشت که به جای سیامک نعمتی بازی کند.

اما حالا محرومیت سه جلسه‌ای سبب می‌شود تا فرجی علاوه بر بازی با ذوب آهن، دیدار با مس رفسنجان را هم از دست بدهد. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید فرشاد فرجی به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی سوپرجام هم نیست!

پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ برتر و همچنین تراکتور که موفق شد با شکست استقلال در جام حذفی فصل قبل به عنوان قهرمانی دست یابد، باید روز سی خرداد در ورزشگاه آزادی دیدار سوپرجام را برگزار کنند. طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه آغاز خواهد شد تا چهره قهرمان سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ مشخص شود.

از آنجا که فرشاد فرجی محروم شده است، یحیی گل محمدی ناچار است از مدافع ملی‌پوش و خسته خود در کنار سید جلال حسینی در مقابل تراکتور تبریز در استادیوم آزادی استفاده کند.

وحید امیری و کمال کامیانی نیا نیز به دلیل مصدومیت در تیم ملی تا دو هفته قادر به همراهی پرسپولیس نیستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها