کد خبر : 63613

رویای قهرمانی این فصل و فصل بعد استقلال بر باد رفت؟

رویای قهرمانی این فصل و فصل بعد استقلال بر باد رفت؟

سوال بزرگ هواداران استقلال این روزها دلیل حمایت عجیبی است که وزارت ورزش از احمد مددی مدیرعامل این تیم انجام می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی - استقلال این روزها در یکی از بحرانی ترین دوران خود به سر می‌برد. از اختلاف اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل گرفته تا نارضایتی فرهاد مجیدی و بازیکنان. همه این موارد باعث شده تا فرهاد مجیدی چند روز قبل در اعتراض به مشکلات مالی تیمش، پُست تندی علیه مدیران استقلال و البته کارگزار این باشگاه منتشر کند. هر چند بعد از این اتفاق به سرمربی جوان استقلال وعده بر طرف کردن این مشکلات را داده‌اند اما بار کج مدیریت استقلال قطعا به این شکل به مقصد نخواهد رسید.

سوال بزرگ هواداران استقلال این روزها دلیل حمایتی است که وزارت ورزش از احمد مددی مدیرعامل این تیم انجام می‌دهد. مدیری که عملکرد او مورد رضایت هواداران این تیم نیست و آنها معتقدند حاصل انتخاب وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال چیزی جز بی تفاوتی نسبت به مشکلات باشگاه نبوده است.

برخی هواداران استقلال مدعی هستند مددی تاکنون به جز قراردادی که استقلال با کارگزار خود داشته نتوانسته برای این باشگاه درآمدزایی خاصی داشته باشد و این مسائال باعث شد تا استقلال در نیم فصل نتواند بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند. موضوعی که در ماجرای انتقال امین قاسمی‌نژاد به شدت باعث خشم هواداران استقلال شد.

استعفای هیئت مدیره شاکی

اختلافات مدیریتی در استقلال از مدت‌ها قبل آغاز شده است. ماجرایی که دو هفته قبل با استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره این باشگاه همراه شد. حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی سه عضو هیئت مدیره استقلال در غیاب خلیل زاده که در بازداشت به سر می‌برد طی نامه ای به وزیر ورزش اعلام کردند که حاضر به ادامه همکاری با احمد مددی نیستند. مدیری که برخی از تصممیمات او در این باشگاه مورد اعتراض و البته اتهام اعضای هیئت مدیره قرار گرفته بود.

اما نتیجه اعتراض اعضای هیئت مدیره استقلال تنها به یک جلسه طولانی در وزارت ورزش ختم شد. جایی که قرار شد مددی ظرف یک هفته برخی موارد را اجرایی کند.

تنها اتفاقی که در این بین افتاد برکناری فریاد شیران مدیر آکادمی استقلال بود که یکی از خواسته‌های اعضای هیئت مدیره این باشگاه بود. اتفاقی که البته بر سر آن هنوز هم بحث وجود دارد و برخی از خانواده‌های بازیکنان رده‌های پایه استقلال مدعی شده‌اند رد پای فریادشیران همچنان در تصمیمات آکادمی دیده می‌شود.

کارشکنی علیه جذب مربی ایتالیایی

با این همه برکناری مدیر آکادمی اولویت هواداران استقلال و سرمربی این تیم نبود. فرهاد مجیدی تنها چند روز بعد از جلسه با وزیر اعلام کرد که با جذب مربی ایتالیایی مخالفت شده است. موضوعی که باعث شد تا صبر سرمربی استقلال لبریز شود. چرا که او مدعی شده بود علی نامداری مشاور هیئت مدیره هزینه جذب این مربی ایتالیایی را تقبل کرده اما مدیریت باشگاه در این زمینه کارشکنی می‌کند.

خداحافظی استقلال با قهرمانی این فصل و فصل آینده !/ تمام آبی ها دنیا حریف مددی نمی شوند!

در روزهای اخیر و در حالی که فشار پیشکسوتان و هواداران استقلال برای برکناری احمد مددی به بیشترین حد ممکن رسیده است، علی نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرد که وزارت ورزش دلیلی برای دخالت در امور استقلال و پرسپولیس نمی‌بیند.

با این وجود برخی منابع خبر داده‌اند که مددی دست کم تا پایان دولت دوازدهم مدیرعامل استقلال خواهد ماند و تغییر احتمالی او به دولت بعدی و تصمیم وزیر ورزش دولت سیزدهم بستگی دارد.

رویای قهرمانی دوباره بر باد می‌رود؟

مدیرعامل استقلال به سرمربی این تیم وعده داده تا در هفته پیش رو مشکلات مالی استقلال را حل کند و منابع لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم را تهیه کند. بازیکنانی که برخی از آنها با پایان فصل قراردادی با استقلال ندارند و شنیده می‌شود به سرمربی استقلال اعلام کرده‌اند در صورتی که مددی مدیرعامل این باشگاه باقی بماند علاقه ای به تمدید قرارداد خود با این باشگاه ندارند.

8 سال از آخرین قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر می‌گذرد و فرهاد مجیدی به هواداران استقلال وعده تدارک تیمی‌ آماده برای فصل  بعد را داده است اما به نظر نمی‌رسد با هیئت مدیره و مدیرعاملی که کمترین تعامل را با یکدیگر دارند این اتفاق شدنی باشد. در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم که نقش مدیریت در استقلال برای فصل آینده باید پررنگ تر از هر زمانی باشد. باید منتظر ماند و دید سرنوشت آبی‌ها با مدیرعاملی که این روزها تنها سیاست سکوت را در پیش گرفته چه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها